Przetargi.pl
Wykonanie remontu przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Krasińskiego 1, Krasińskiego 3, Krasińskiego 5, Wyszyńskiego 2, Wyszyńskiego 4, Wyszyńskiego 8, Kościuszki 24, Kościuszki 1, Kościuszki 10, Rynek 10, Rynek 8a, Rynek 3, Kilińskiego 4, Gdańska 69 zgodnie z zaleceniami w protokółach okresowej kontroli przewodów kominowych.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Węgrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Gdańska 69
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7922311 , fax. 025 7922311
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Węgrowie
    ul. Gdańska 69 69
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7922311, fax. 025 7922311
    REGON: 71004568000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.wegrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Krasińskiego 1, Krasińskiego 3, Krasińskiego 5, Wyszyńskiego 2, Wyszyńskiego 4, Wyszyńskiego 8, Kościuszki 24, Kościuszki 1, Kościuszki 10, Rynek 10, Rynek 8a, Rynek 3, Kilińskiego 4, Gdańska 69 zgodnie z zaleceniami w protokółach okresowej kontroli przewodów kominowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Krasińskiego 1, Krasińskiego 3, Krasińskiego 5, Wyszyńskiego 2, Wyszyńskiego 4, Wyszyńskiego 8, Kościuszki 24, Kościuszki 1, Kościuszki 10, Rynek 10, Rynek 8a, Rynek 3, Kilińskiego 4, Gdańska 69 zgodnie z zaleceniami w protokółach okresowej kontroli przewodów kominowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 Pzp): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty: 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiące Załącznik B do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.wegrow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach