Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PARTERZE BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W PRUSZCZU GDAŃSKIM UL. ŁUKASIEWICZA 2, W WYNIKU KTÓREGO NASTĄPI ZMIANA Z FUNKCJI REHABILITACYJNO-TERAPEUTYCZNEJ NA FUNKCJĘ ADMINISTRACYJNO-BIUROWĄ.

Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Łukasiewicza 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7731625 , fax. 058 7731626
  • Data zamieszczenia: 2010-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim
    ul. Łukasiewicza 2 2
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 7731625, fax. 058 7731626
    REGON: 19298187100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uspruszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PARTERZE BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W PRUSZCZU GDAŃSKIM UL. ŁUKASIEWICZA 2, W WYNIKU KTÓREGO NASTĄPI ZMIANA Z FUNKCJI REHABILITACYJNO-TERAPEUTYCZNEJ NA FUNKCJĘ ADMINISTRACYJNO-BIUROWĄ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń o powierzchni 278,7 m2 znajdujących się na parterze budynku Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim ul. I. Łukasiewicza 2, w wyniku którego nastąpi zmiana z funkcji rehabilitacyjno-terapeutycznej na funkcję administracyjno-biurową. Zakres planowanych robót obejmuje: - roboty budowlane, - instalacje elektryczne, - instalacje sanitarne, - instalacje niskoprądowe w tym: instalacja ppoż, SSWiN oraz sieć strukturalna. Całość prac ogranicza się do prac wewnątrz budynku z wyjątkiem prac zewnętrznych polegających na rozbiórce wiatrołapu na elewacji południowej, wymianą drzwi wejściowych na elewacji południowej i wschodniej wraz z robotami uzupełniającymi. W wyniku remontu uzyskujemy pomieszczenia biurowe, pomieszczenia archiwum oraz zwiększamy nośność stropu pod pomieszczeniami serwerowni zlokalizowanymi na I piętrze. Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspruszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach