Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 15 w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Poprzeczna 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 358 22 01 , fax. 68 358 27 08
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
    ul. Poprzeczna 1 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 68 358 22 01, fax. 68 358 27 08
    REGON: 97059875600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 15 w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku nr 15 w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie - branża sanitarna, elektryczna, teleinformatyczna oraz ogólnobudowlana w zakresie II piętra. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży budowlanej, elektrycznej, teleinformatycznej i sanitarnej, 2) przedmiary robót. Zakres prac obejmuje m.in: 1)demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, 2)montaż z nowych materiałów instalacji wodno-kanalizacyjnej, 3)wymianę klimatyzatora na nowy, 4)rozbiórka posadzek, 5)rozbiórka okładzin podłogowych z paneli, 6)rozbiórka okładzin podłogowych i ściennych z płytek ceramicznych, 7)demontaż ościeżnic, 8)wymianę sanitariatów, 9)wymianę przewodów, 10)uzupełnienie tynków, 11)montaż paneli podłogowych w pokojach biurowych, 12)montaż nowych ościeżnic regulowanych oraz drzwi, 13)szpachlowanie sufitów i ścian, 14)malowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian, 15)wymianę oświetlenia, 16)wymianę przewodów i koryt teleinformatycznych, 17) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 19)wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowych w WC. Przy wycenie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem potencjalni Wykonawcy mogą posługiwać się (pomagać sobie) przedmiarem robót aczkolwiek Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie określa bezwzględnie wszystkich parametrów. Dla tego wycena powinna się również opierać o własną kalkulację, a także w oparciu o wizję lokalną na terenie wykonywanych robót, posiadaną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca dokona wyceny na własne ryzyko. W przypadku nieuwzględnienia w ofercie, jakiegokolwiek zakresu robót, nie będzie on podlegał dodatkowej zapłacie. Materiały branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teleinformatycznej, które są konieczne do wykonania robót Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt. Materiały dostarczone przez Wykonawcę do wbudowania muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, posiadać atesty oraz certyfikaty. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w przypadku ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań (materiałów, urządzeń równoważnych), albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania (materiały, urządzenia) będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu (funkcjonalności) dla tych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań (materiałów, urządzeń) wraz z ofertą. Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami, 4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy ruchu pracowników. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 2195,99 złotych (dwa tysiące sto dziewięćdziesiąt pięć złotych 99/100) zaznaczając cel wpłaty. 1.1. Wadium może być wnoszone w (jednej lub kilku) następujących formach: a.pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275z późn. zm.). 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Zielona Góra 76 1010 1704 0052 0713 9120 0000 UWAGA! Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykonawca informuje, iż wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na nieoprocentowanym rachunku bankowym. 1.4. Wadium wnoszone w formach wskazanych w punkcie 6.2. ppkt. 6.2.2. - 6.2.5. SIWZ należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, budynek 1Ł, pok. nr 120 (kasa czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 14:00). Wadium należy złożyć w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert i oznaczonej w następujący sposób: PRZETARG NIEOGRANICZONY - WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 15 W KOMENDZIE NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM 1.5. Gwarancja, o której mowa w punkcie 6.2. ppkt. 6.2.2. - 6.2.5. musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację osoby, która złożyła podpis np. wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 1.6. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 1.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 1.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.9. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach