Zespół Szkół Mechanicznych im. inż.Tadeusza Wendy ogłasza przetarg
- Adres: 81-222 Gdynia, ul. Morska 79
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6216891/92 , fax. 058 6218232
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechanicznych im. inż.Tadeusza Wendy
ul. Morska 79 79
81-222 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6216891/92, fax. 058 6218232
REGON: 19045809400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmgdynia.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych i remont posadzek na parterze w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Mechanicznych w Gdyni przy ul.Morskiej 79. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1:Remont pomieszczeń sanitarnych na parterze - rys nr 2 i nr 3 polegający na wykonaniu następujących prac rozbiórkowych, remontowo - budowlanych i instalacyjnych: 1.Prace rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz z ościeżnicami - rozbiórka ścianek działowych z cegły gr ? c i ? c - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie parapetów wewnętrznych lastrykowych - wykucie z muru kratek wentylacyjnych - skucie płytek glazurowanych - skucie warstw posadzek terakotowych - demontaż instalacji elektrycznej - wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych - wywóz i utylizacja gruzu 2 Roboty wykończeniowe: - wymurowanie nowych ścianek działowych gr 12 cm - montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, z zamkiem, klamką i szyldami wraz z ościeżnicami oraz regulacją - montaż stolarki okiennej z wywiewnikiem higrosterowanym - 1 szt - wykonanie zabudowy pionów i poziomów wod-kan - wykonanie nowych tynków kl. III - naprawa starych tynków - wykonanie nowych warstw posadzek: warstwa wyrównawcza gr ok.3 cm, wykonanie izolacji posadzek np. z folii izolacyjnej ekofolia gr 4 mm wg technologii,ułożenie nowej posadzki typu GRES gat.I, IV klasa ścieralności, antypoślizgowa,gr. płytki 8 mm - obłożenie ścian glazurą do wys. 2,15 m - wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów gr 3 mm - roboty malarskie ścian i sufitów 2x farbą emulsyjną - roboty malarskie - malowanie lamperii 2x farbą olejną matową z dwukrotnym szpachlowaniem - wys. 1,60 m na korytarzu. - montaż ścianek i drzwi wydzielających pomieszczenia WC z płyt systemowych wraz z akcesoriami ( ścianki i drzwi osadzone 15 cm nad posadzkami ) - roboty instalacyjne elektryczne n.n - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami Zadanie nr 2:Remont posadzek na parterze - rys nr 1 polegający na wykonaniu następujących prac, remontowo - budowlanych i instalacyjnych: 1. Zakres remontu posadzki w hali maszyn różnych: - zagęszczenie podłoża z piasku, - podkład betonowy gr. 5 cm - 2x folia polipropylenowa 0,2 mm - posadzka betonowa z betonu kl. B25 ok. 10 cm ze zbrojeniem rozproszonym włóknami stalowymi 20 kg/m3 kg betonu i dylatacją skurczową oraz obwiedniowo wypełnienie przy ścianach pianką polipropylenową gr 5 mmm - zatarcie powierzchni betonu mechanicznie - szlifowanie betonu - gruntowanie powierzchni betonu zgodnie z technologią - wykonanie posadzki w systemie posadzki żywicznej epoksydowej gr 2 mm. 2. Zakres remontu posadzki w pracowniach obróbki ręcznej: - naprawa posadzki betonowej z wyrównaniem powierzchni, - szlifowanie betonu, - gruntowanie powierzchni betonu zgodnie z technologią, - wykonanie posadzki w systemie posadzki żywicznej epoksydowej gr. 2 mm. 3. Roboty instalacji elektrycznej w warsztatach w hali maszyn różnych: - montaż przewodu elektrycznego YDY 5x4 mm2 wraz z osłoną przewodu i akcesoriami ( taśmą, uchwytami i złączami) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE PRZEWIDUJE SIĘ WNOSZENIA WADIUM
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: Warunek udziału w postępowaniu: Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości netto minimum 35.000,00 zł (remont łazienek) i 80.000,00 zł (remont posadzek). Dokument na potwierdzenie warunku: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust 1; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. II.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 2 do pkt 3 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. III.Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. Oferta wykonawcy musi zawierać: I.Wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1/A lub 1/B Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jedną ofertę. II.aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę (dotyczy również spółek cywilnych).W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). III.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę(dotyczy również spółek cywilnych). IV.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. V.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości netto minimum 35.000,00 zł (remont łazienek) i 80.000,00 zł (remont posadzek) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. VI.wycenę szczegółową (kosztorys ofertowy) opracowaną na podstawie zał. nr 4 i nr 5 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących całkowitą cenę zamówienia). VII.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4296_.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27