Przetargi.pl
Wykonanie remontu i modernizacji sali konferencyjno-teatralnej w budynku Centrum przy ul. Jezuickiej 4 w Warszawie

Stołeczne Centrum Edukacji Kulturalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8315393 , fax. 022 8313335
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Edukacji Kulturalnej
    ul. Jezuicka 4 4
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8315393, fax. 022 8313335
    REGON: 01683551900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i modernizacji sali konferencyjno-teatralnej w budynku Centrum przy ul. Jezuickiej 4 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu i modernizacji sali konferencyjno - teatralnej w budynku Centrum przy ul. Jezuickiej 4 w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Pzp, Wykonawca dołącza do oferty:Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnymi opłatami lub uzyskaniu zwolnienia, rozłożenia na raty zaległych płatności - wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z należnymi opłatami lub uzyskaniu zwolnienia, rozłożenia na raty zaległych płatności z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku Wykonawców wystepujących wspólnie, wymienione dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców. Wykaz robót wykonanych o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia z ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonanych robót wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz osób biorących bezpośrednio udział w wykonywaniu zamówienia. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach