Urząd Gminy w Zawidzu ogłasza przetarg
- Adres: 09-226 Zawidz Kościelny, ul. Mazowiecka 24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2766158 , fax. 024 2766158
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Zawidzu
ul. Mazowiecka 24 24
09-226 Zawidz Kościelny, woj. mazowieckie
tel. 024 2766158, fax. 024 2766158
REGON: 00054965490961 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych obiektów podległych gminie i oleju napędowego dla pojazdów gminnych w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przemiotem zamówienia jest dostawa paliwa - oleju opałowego i napędowego na potrzeby Gminy Zawidz ON - ok. 50.000 litrów i OO - ok. 80.000 litrów . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 113000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: dla ofert na dostawy oleju opałowego wadium wynosi 2.400,00 zł/ dwa tysiące czterysta/, na dostawy oleju napędowego wadium wynosi 2.200,00 zł/dwa tysiące dwieście /, dla obydwu ofert wadium wynosi 4.600,00 zł/ cztery tysiące sześćset.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez wykonawcę określonych w ogłoszeniu. Dokumenty powinny potwierdzać , że wykonawca spełnia warunki określone powyżej .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg poniższego wzoru . a/oświadczenie , że podmiot ,który reprezentuje posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres zamówienia. b/posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c/znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d/nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. aktualny odpis właściwego rejestru ,albo aktualne zaświadczenie o wpisie ewidencji działalności gospodarczej. 3. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4. referencje o podobnym wykonaniu dostawy co najmniej jedna dostawa .Dokumenty powinny być złożone w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawidz.bip.org.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych obiektów podległych gminie i oleju napędowego dla pojazdów gminnych w 2012 roku.
Dodano: 2011-11-15 - Dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS
Dodano: 2009-12-08 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym i Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz
Dodano: 2009-12-03 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkigo.
Dodano: 2009-11-30 - Dostawy oleju opalowego lekkiego do kotłowni w budynku P.S.P. I Gimnazjum w Gniewoszowie
Dodano: 2009-11-13 - Dostarczenie oleju opałowego lekkiego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach, Publicznego Gimnazjum w Gzach i dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim
Dodano: 2009-09-11 - Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie gminy Garwolin w sezonie grzewczym 2009/2010.
Dodano: 2009-09-07