Przetargi.pl
Dostarczenie oleju opałowego lekkiego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach, Publicznego Gimnazjum w Gzach i dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim

Gmina Gzy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-126 Gzy, Gzy 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6913122 , fax. 023 6913167
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gzy
    Gzy 9 9
    06-126 Gzy, woj. mazowieckie
    tel. 023 6913122, fax. 023 6913167
    REGON: 13037811400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie oleju opałowego lekkiego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach, Publicznego Gimnazjum w Gzach i dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostarczenie oleju opałowego lekkiego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzach i Publicznego Gimnazjum w Gzach w łącznej ilości - 55.000 litrów oraz dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim w ilości 21.000 litrów. Ogółem: 76.000 litrów . (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy litrów oleju). Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Każda jednorazowa dostawa oleju opałowego w ilości nie przekraczającej 7.000 litrów dla PSP i PG w Gzach oraz 6.000 litrów dla PSP w Skaszewie Włościańskim nastąpi w terminie uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym. Dostarczane ilości oleju opałowego będą fakturowane w temperaturze referencyjnej 15 C, zgodnie z Ustawą z dnia 23 stycznia 2004r. o podatku akcyzowym (Dz. U. nr 29 z 2004r., poz. 257).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 113000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2. Parafowany na każdej stronie egzemplarz umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 u.o.z.p. (załącznik nr 3 do SIWZ), 4. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.o.z.p. (załącznik nr 4 do SIWZ), 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach