Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym i Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz

Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6103095 , fax. 048 6103089
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew
    ul. Słowackiego 6 6
    26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
    tel. 048 6103095, fax. 048 6103089
    REGON: 00052770100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym i Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym i Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz w 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 113000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy: - których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie - których oferta spełnia warunki zamieszczone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.,-Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz.1058). 4.w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali min.3 dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością prac stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzonymi dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie, 5.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów według systemu 0/1, gdzie 0 oznacza nie spełnienie warunku, 1 oznacza spełnienie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku nr 1) 2. Oświadczenie, że przedsiębiorca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku nr 2) 3. Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz dostaw zrealizowanych w przeciągu 3 lat o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (według załączonego druku nr 3) oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 5. Dokumenty określające status firmy: - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5.polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.6,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skaryszew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach