Przetargi.pl
Wykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych położonych w miejscowości Skokówko nr 1, 2, dz. nr 65/6, 65/7, gmina Borek Wielkopolski.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych położonych w miejscowości Skokówko nr 1, 2, dz. nr 65/6, 65/7, gmina Borek Wielkopolski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych położonych w miejscowości Skokówko nr 1, 2, dz. nr 65/6 i 65/7, gmina Borek Wielkopolski. Zakres robót obejmuje między innymi: - roboty w zakresie usuwania gruzu w tym utylizacja eternitu; - roboty rozbiórkowe; - wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą opierzeń, rynien i rur spustowych; - roboty murarskie; - roboty w zakresie stolarki budowlanej; - roboty ciesielskie i elewacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 dotyczące: 1. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.1. Wykonawca dysponuje osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. 1.2. Kierownik budowy jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia: 2.1. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał nie mniej niż 2 roboty remontowe budynków o wartości nie niższej niż 150.000,00 zł brutto każda. 3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3.1. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000,00 zł. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia ich z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) uprawnienia budowlane kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z warunkiem w części VII pkt 1.1. b) aktualne zaświadczenie kierownika budowy o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z warunkiem w części VII pkt 1.2. c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - z podaniem imienia i nazwiska kierownika budowy, rodzaju oraz numeru uprawnień budowlanych - wg tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunku, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości brutto, daty i miejsca wykonania, zgodnie z warunkiem określonym w część VII pkt 2.1. - wg tabeli stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie w ppkt. a, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z warunkiem w części VII, pkt 3.1. SIWZ. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - według załącznika nr 5 do SIWZ oraz, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oferta musi zawierać dokumenty o których mowa w części VIII, pkt 4 a, b dotyczące tych podmiotów. W takim wypadku dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 5. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w dziale VII pkt. I, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach