Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg
- Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
ul. Fredry 12 12
61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
REGON: 01300860300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych położonych w miejscowości Skokówko nr 1, 2, dz. nr 65/6, 65/7, gmina Borek Wielkopolski. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych położonych w miejscowości Skokówko nr 1, 2, dz. nr 65/6 i 65/7, gmina Borek Wielkopolski. Zakres robót obejmuje między innymi: - roboty w zakresie usuwania gruzu w tym utylizacja eternitu; - roboty rozbiórkowe; - wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą opierzeń, rynien i rur spustowych; - roboty murarskie; - roboty w zakresie stolarki budowlanej; - roboty ciesielskie i elewacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 dotyczące: 1. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.1. Wykonawca dysponuje osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. 1.2. Kierownik budowy jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia: 2.1. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał nie mniej niż 2 roboty remontowe budynków o wartości nie niższej niż 150.000,00 zł brutto każda. 3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3.1. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000,00 zł. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia ich z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) uprawnienia budowlane kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z warunkiem w części VII pkt 1.1. b) aktualne zaświadczenie kierownika budowy o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z warunkiem w części VII pkt 1.2. c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - z podaniem imienia i nazwiska kierownika budowy, rodzaju oraz numeru uprawnień budowlanych - wg tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunku, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości brutto, daty i miejsca wykonania, zgodnie z warunkiem określonym w część VII pkt 2.1. - wg tabeli stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie w ppkt. a, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z warunkiem w części VII, pkt 3.1. SIWZ. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - według załącznika nr 5 do SIWZ oraz, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oferta musi zawierać dokumenty o których mowa w części VIII, pkt 4 a, b dotyczące tych podmiotów. W takim wypadku dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 5. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w dziale VII pkt. I, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21