Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą stolarki i krat okiennych budynku izby chorych nr 2 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej 5018 Dziwnów

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą stolarki i krat okiennych budynku izby chorych nr 2 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej 5018 Dziwnów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu pokrycia dachu wraz z wymianą stolarki i krat okiennych budynku izby chorych nr 2 (kubatura 9.526,00 m3; powierzchnia użytkowa 1.434,00 m2, PKOB 1274) zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej 5018 Dziwnów, polegające w szczególności na: 1) wymianie pokrycia dachu na blachę dachówkopodobną; 2) wymianie uszkodzonych elementów więźby dachowej; 3) rozbiórce murowanych przewodów spalinowych; 4) montażu nasad wentylacyjnych; 5) montażu barierek śniegowych; 6) demontażu elementów stalowych; 7) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej dachu; 8) wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; 9) wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami; 10) wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej; 11) wymianie drzwi antywłamaniowych; 12) montażu okien połaciowych, włazu dachowego i ławy kominiarskiej; 13) wymianie przewodów wentylacyjnych; 14) wymianie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem badań i pomiarów; 15) uzupełnieniu tynków; 16) wywozie i utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 85 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.200,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach