Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU BUDYNKU NR 73 WARTOWNIA K-0315 SKŁAD ŻYCZYN

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU BUDYNKU NR 73 WARTOWNIA K-0315 SKŁAD ŻYCZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi: Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na stalowe kl. C. Wykonanie nadproża z belek stalowych ceowych, wykucie ościeżnic drewnianych, zamontowanie metalowych, przemurowanie ścianek z cegły. Uzupełnienie tynków. Skucie posadzek z płytek. Wykonanie podkładów pod posadzki, wykonanie posadzek z płytek terakotowych. Wymiana instalacji CO., wod.-kan. Remont łazienki i pomieszczenia socjalnego; skucie starej glazury, wykonanie izolacji przeciw wilgociowej licowanie ścian płytkami glazurowanymi, wymiana osprzętu sanitarnego wraz z podejściami, wymiana wymiennika pojemnościowego. Wymiana parapetów wewnętrznych, wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych. Wykonanie tynku mozaikowego na korytarzu. Wykonanie gładzi gipsowych we wszystkich pomieszczeniach; malowanie wewnętrzne emulsyjne sufitów i ścian. Wymiana instalacji elektrycznej 230V/400V wewnątrz budynku. Wymiana osprzętu instalacyjnego i opraw oświetleniowych wewnętrznych Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.2.1 Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: Załącznik nr 6 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obmiaru Robót Załącznik nr 7 - Przedmiar Robót Zgłoszenia ewentualnych uwag do dokumentacji j.w. wykonawca może dokonać w trybie określonym w art. 38 ust.1 ustawy. Informuję, że zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazana w specyfikacji technicznej wykonania i obmiaru robót marka lub nazwa handlowa określa standard, klasę produktu, a nie konkretną markę lub producenta. Produkt równoważny nie może mieć gorszych parametrów technicznych i jakościowych oraz niższego standardu od produktu wskazanego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określane przez Zamawiającego . Minimalny okres gwarancji jakości liczony od daty odbioru przedmiotu umowy wynosi 36 miesiące. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, oferty nie zawierające całego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Warunki prowadzenia robót Wykonawca winien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w : Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót Uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano-montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy do realizacji zamówienia w terminie 3 dni przed planowanym terminem realizacji robót. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: dozór budowy zagospodarowanie placu budowy utrudnienia związane z realizacją zadania Roboty budowlano-montażowe objęte zamówieniem odbywać się będą podczas bieżącego funkcjonowania obiektu. Oferent przed złożeniem oferty ma możliwość dokonać oględzin przedmiotu zamówienia, przeprowadzenia wizji lokalnej, celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji służących przygotowaniu oferty. Termin zebrania wykonawców odbędzie się w dn. 02.04.2015 r. o godz.10:00 na terenie Składu Życzyn. Wykonawca zobowiązany jest: Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. Wykonawca będzie przestrzegać przepisy ochrony przeciwpożarowej i utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany odpowiednimi przepisami, na terenie budowy, pomieszczeniach biurowych, magazynach oraz w maszynach i pojazdach. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń zlokalizowanych na powierzchni terenu i pod jego poziomem, takie jak rurociągi, kable itp. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zapewni i będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót. Koszty wynikające z w/w zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu kosztorysowym. Wykonawca przekaże do magazynów JW 1131 materiały po demontażu i rozbiórce oraz przedstawi Zamawiającemu dokumenty stwierdzające przekazanie na składowanie lub do utylizacji materiałów szkodliwych zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Wykonawca przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest do zawarcia umowy ze Stołecznym Zarządem Infrastruktury w celu udostępnienia energii elektrycznej dla potrzeb realizacji zadania zgodnie z załącznikiem nr 10 Wzór umowy. Dostęp do punktu poboru wody udostępni zamawiający. Koszt zużycia wody i energii elektrycznej na potrzeby realizacji zadania ponosi Wykonawca. Sposób rozliczenia ilościowego i kosztowego za wodę zostanie ustalony w protokole przekazania terenów robót. Wykonawca wystąpi z wnioskiem do Użytkowników terenu o wydanie przepustek okresowych, na podstawie których realizowany będzie wstęp na teren kompleksów. W celu dokonania odbioru poszczególnych elementów elementów ulegających zakryciu, który należy zgłosić Inspektorowi Nadzoru do odbioru, kierownik robót powiadomi o tym zamiarze Inspektora Nadzoru na 3 dni przed planowanym odbiorem. Podstawowym dokumentem do dokonania odbioru końcowego robót jest protokół odbioru końcowego robót sporządzony wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu i zanikających, protokoły odbiorów częściowych, pisemną gwarancje na wykonane prace; atesty i deklaracje na wbudowane materiały; dokumentację powykonawczą instalacji elektrycznej wraz z protokołami pomiarów ochronnych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00zł. słownie: trzy tysiące zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy Jednostka Wojskowa 1131 NBP O O Warszawa nr konta 85 10101010 0002 4413 9120 0000 odpowiednio z dopiskiem: Wadium na wykonanie remontu budynku nr 73 Wartownia K-0315 Skład Życzyn Sprawa nr ZP 04 2015 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na okres określony w ustawie dopuszczalną formą wadium, nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium należy wnieść zgodnie z postanowieniami art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas udzielonej gwarancji dla przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach