Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku nr 19 - magazyn broni oraz remont nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej na terenie przylegającym do budynku w kompleksie koszarowym JW. 1131 Mińsk Mazowiecki

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku nr 19 - magazyn broni oraz remont nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej na terenie przylegającym do budynku w kompleksie koszarowym JW. 1131 Mińsk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 19 w Jednostce Wojskowej 1131 Mińsk Mazowiecki polegający na: demontażu okien drewnianych wraz z ościeżnicami, demontażu drzwi i wrót stalowych, krat okiennych i drzwiowych, wywietrzników i wentylatorów dachowych montaż okien PCV, wrót i drzwi stalowych, montażu krat prętowych okiennych i drzwiowych montaż krat siatkowych okiennych wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich - parapetów okiennych zewnętrznych z blachy powlekanej montaż wentylatorów i wywietrzników dachowych z instalacją zasilającą w wymaganym przepisami wykonaniu przeciwwybuchowym montaż okratowania otworów wentylacyjnych wykonanie oświetlenie zewnętrznego z oprawami energooszczędnymi naprawa, przetarcie i malowanie elewacji malowanie z uprzednim przygotowaniem powierzchni wewnętrzne ścian i sufitów remont nawierzchni placów i opasek budynku z kostki brukowej; Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załączonymi dokumentami: Specyfikacja techniczna wykonania i obmiaru robót- załącznik nr 7, Przedmiar robót - załącznik nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach