Przetargi.pl
Wykonanie remontu balkonów budynków przy ul. Raciborskiej 33D, ul. Andrzeja 10/9, 10/10 oraz ul. Bugli 3 w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2582021, 3141620 , fax. 032 3141620
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2582021, 3141620, fax. 032 3141620
    REGON: 27112783900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu balkonów budynków przy ul. Raciborskiej 33D, ul. Andrzeja 10/9, 10/10 oraz ul. Bugli 3 w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu balkonów budynków przy ul. Raciborskiej 33D, ul. Andrzeja 10/9, 10/10 oraz ul. Bugli 3 w Katowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - dla części 1 - przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz Projekt Budowlany ( załącznik nr 11 do SIWZ), - dla części 2 - przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz Projekt Budowlany ( załącznik nr 11 do SIWZ), - dla części 3 - przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 3. Postanowienia ogólne: - Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część nr 1 obejmuje: remont płyt balkonowych w budynku przy ul. Raciborskiej 33D, Część nr 2 obejmuje: remont balkonów przy ul. Bugli 3, Część nr 3 obejmuje: remont balkonów przy ul. Andrzeja 10/9, 10/10. - Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części zamówienia. - Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 5 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty, - UWAGA !!! Zamawiający informuje, że wybrany wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia robót objętych umową oraz z tytułu zdarzeń, jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem robót w następstwie, których Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej w miejscu i sąsiedztwie prowadzenia robót. Polisa powinna zawierać: ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe z klauzulą dotyczącą szkód wyrządzonych przez Podwykonawców, o ile tacy będą. Umowa ubezpieczeniowa ma być zawarta na kwotę nie mniejszą niż wartość ustalona w § 5 ust. 2, na okres krótkoterminowy i ma obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy. - Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na zajęcie chodnika/parkingu na czas realizacji robót związanymi z naprawami balkonów oraz poniesienia wszelkich opłat z tym związanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach