Przetargi.pl
Wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych położonych w Czeladzi dla: Część 1. Remont dachu w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A. położonym w Czeladzi przy ul. Betonowej 8, Część 2. Remont dachu oraz schodów wejściowych w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A. położonym w Czeladzi przy ul. Nowopogońskiej 240

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych położonych w Czeladzi dla: Część 1. Remont dachu w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A. położonym w Czeladzi przy ul. Betonowej 8, Część 2. Remont dachu oraz schodów wejściowych w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A. położonym w Czeladzi przy ul. Nowopogońskiej 240
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych położonych w Czeladzi dla: Część 1. Remont dachu w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A. położonym w Czeladzi przy ul. Betonowej 8, Część 2. Remont dachu oraz schodów wejściowych w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A. położonym w Czeladzi przy ul. Nowopogońskiej 240. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie robót remontowych budowlanych polegających na: Część 1: a) naprawie pokrycia dachowego i wzmocnieniu krokwi, b) przemurowaniu kominów c) naprawie rynien i rur spustowych Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.- załącznik nr 9 Część 2: a) naprawie pokrycia dachowego b) przemurowaniu kominów c) wymianie obróbek blacharskich d) naprawie schodów wejściowych Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.- załącznik nr 10 i 11 Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz zdobyć wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 200,00 zł ( słownie: dwa tysiące dwieście złotych), w tym dla: Część 1. Czeladź, ul. Betonowa 8 - 1 100,00 zł Część 2. Czeladź, ul. Nowopogońska 240 - 1 100,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 5.2. Opis warunków udziału Wykonawców w postępowaniu. 5.2.1. Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel. w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem (minimum 1 osobę), tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co należy udokumentować w formie stosownych załączników do oferty wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.2.2. Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem, złożonością i wartością (tj. minimum 21 000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 5.2.3. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 5.2.4. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z rozporządzeń : Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr71, poz.649 oraz Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad i bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824) wydanych na podstawie ustawy z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 101 z 1997r. poz. 628 z późn. zm.). 5.2.5. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, (transport, odzysk, unieszkodliwianie lub składowanie materiałów), powstałymi w wyniku realizacji zadania objętego zamówieniem oraz przejmie na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie stosownej decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. 5.2.6. Wykonawca winien udzielić minimum 60 m-cy na roboty dekarskie i 36 -miesięcy na pozostałe roboty budowlane gwarancji jakości wykonanych robót będących przedmiotem zamówienia. 5.3. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Spełnienie warunków opisanych powyżej należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 5.3.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły : spełnia - nie spełnia. 5.3.3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 6.2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty -załącznik nr 2 do druku OFERTA. 6.3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA, zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 6.4. W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy. 6.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia załącznik nr 5 do druku OFERTA. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z opisem w pkt. 5.2.1 SIWZ należy dołączyć do załącznika nr 5 do druku OFERTA. 6.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, odbiorców oraz dat i miejsca wykonywania zgodnie z opisem w pkt. 5.2.2 SIWZ załącznik nr 6 do druku OFERTA. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie należy dołączyć do załącznika nr 6 do druku OFERTA. 6.8. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące ustawy nakładają taki obowiązek. 6.9. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym. 6.10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 100.000,00 zł.. zgodnie z pkt. 5.2.3. SIWZ. 6.11. Wykonawca załączy do oferty decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi lub stosowne zezwolenie właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, (transport, odzysk, unieszkodliwianie lub składowanie materiałów) oraz że Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie stosownej decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem 5.2.5. SIWZ. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz. 6.12. Wypełniony formularz gwarancyjny - zgodnie z opisem w pkt. 5.2.6.. SIWZ - załącznik nr 8 do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach