Przetargi.pl
Wykonanie remontów ogólnobudowlanych w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów ogólnobudowlanych w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w placówkach oświatowych (miejskie szkoły podstawowe, miejskie gimnazja, placówki ponadpodstawowe, miejskie przedszkola itp.), zlokalizowanych na terenie miasta Piekary Śląskie. Przykładowy zakres prac do wykonania: Naprawa i przemurowanie pęknięć ścian, przemurowanie kominów, wykucie, zamurowanie otworów, przemurowanie nadproży; Uzupełnienie słupków pod legary, uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, gładzi gipsowych; Ułożenie płytek ściennych, wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych systemowych i murowanych. Roboty dociepleniowe Roboty malarskie wynikające z zakresu robót - jako roboty towarzyszące. Wymiana stolarki otworowej wynikająca z zakresu robót - jako roboty towarzyszące. Przykładowy zakres robót zduńskich: Przebudowa trzonu kuchennego węglowego. Wyklejenie paleniska ,wymiana rusztów ,drzwiczek ,blachy, Przykładowy zakres prac posadzkowych do wykonania: Rozbiórka wykładzin PCV , posadzek lastrykowych ,itp. Wykonanie ,naprawa podłoży pod posadzki przy użyciu gotowych betonów i zapraw w tym szybkotwardniejących i szybkoschnących. Ułożenie wraz ze zgrzewaniem wykładzin PCV. Układanie posadzek z płytek. Naprawa posadzek parkietowych wraz z podłożem, demontaż posadzek, ułożenie klepek, szlifowanie, lakierowanie. Wykonanie posadzek z paneli podłogowych , desek barlinieckich. Naprawa lub wykonanie posadzek ze żwirku lub lastryko , szlifowanie , płukanie. Przykładowy zakres robót betonowych i żelbetowych do wykonania: Naprawa, wymiana schodów zewnętrznych. Uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu. Przykładowy zakres robót ciesielskich do wykonania: Montaż i demontaż rusztowań wewnętrznych i zewnętrznych. Uzupełnienie elementów konstrukcji dachu , deskowań , podłóg , itp. Przykładowy zakres robót stolarskich do wykonania : Naprawa stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą okuć i zamków. Wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wyposażeniem. Wykonanie i montaż obudów grzejnikowych Wykonanie i montaż obudów dylatacji i różnych tp. elementów stolarskich Roboty ślusarskie Naprawa furtek i bram wjazdowych Uzupełnienie przęseł ogrodzeniowych, Roboty ziemne. Roboty porządkowe, wywóz gruzu i ziemi. W zależności od wykonanych robót, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szkiców powykonawczych. Podany zakres prac jest przykładowy i nie obejmuje pełnego asortymentu robót, który może wyniknąć z eksploatacji obiektu oraz robót towarzyszących w trakcie wykonywania robót ogólnobudowlanych. Szacunkowe ilości robót.: 1. PRZEDSZKOLE -zerwanie i ułożenie nowego parkietu na klej na posadzkach cementowych ok. 100m2 2. SALA GIMNASTYCZNA -posadzki parkietowe na ruszcie sprężystym - ok. 80m2 3. KORYTARZ SZKOLNY - wymiana posadzek z przemysłowej wykładziny PCV na podłożu betonowym - ok. 100m2 4. SALA LEKCYJNA - Wymiana posadzek z wykładziny PCV na podłożu drewnianym - ok.100m2 5. KORYTARZ, ŁAZIENKA, KUCHNIA - posadzki z płytek ceramicznych - ok. 100m2 6. DOCIEPLENIE ŚCIANY SZCZYTOWEJ - ok. 50m2 7. TYNKI I OKŁADZINY ŚCIENNE - ok. 80m2 8. ŚCIANKI DZIAŁOWE Z PŁYT KARTONOWO-GIPSOWYCH - ok. 100m2 9. ŚCIANKI USTEPOWE LAMINOWANE - ŁAZIENKA I WC - ok. 30m2 10. IZOLACJA PIONOWA ŚCIANY FUNDAMENTOWEJ - ok. 100m2 11. PRZEMUROWANIE KOMINÓW - ok. 10m3 12. ROBOTY TYNKARSKIE - ok. 150 m2 13. NAPRAWA SUFITU -sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - ok. 30m2 14. NAPRAWA TRZONU KUCHENNEGO -ok. 4 szt 15. ROBOTY ZIEMNE -nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej ok.100m2 16. ROBOTY TOWARZYSZĄCE MALARSKIE - ok. 100m2 Podane ilości robót są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót przy zastosowaniu materiałów posiadających pozytywne atesty PZH, wymagane klasyfikacje ogniowe i dopuszczenia do stosowania w budownictwie , w tym użyteczności publicznej , zgodnie z art.10 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej , obowiązującymi Normami, przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i BHP. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach i nie mogą kolidować z zajęciami prowadzonymi w placówce. Zamawiający uzależnia zlecenie wielkości robót od bieżących potrzeb i posiadanych środków finansowych. W okresie od czerwca do września danego roku oraz w okresie ferii zimowych Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w tym okresie. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca wygrodzi i oznakuje teren lub miejsce wykonywania robót. Na wykonane roboty wykonawca udzieli min. 24 miesięcy gwarancji. Zamawiający wymaga zrównania rękojmi z czasem gwarancji. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ i dokumentach technicznych nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. CPV: 45000000-7 Roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 ,00 złotych ( dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, wskazanych w SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach