Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy wejścia do budynku CMKP wraz z elementami zagospodarowania terenu na nieruchomości (nr sprawy: ZP-885-3/15)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    ul. Marymoncka 99/103 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy wejścia do budynku CMKP wraz z elementami zagospodarowania terenu na nieruchomości (nr sprawy: ZP-885-3/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia do budynku A wraz z elementami zagospodarowania terenu na nieruchomości CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie wraz z wykonaniem robót towarzyszących i tymczasowych. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy dokończenia robót budowlanych rozpoczętych przez innego wykonawcę na podstawie umowy nr ZP-77/15 zawartej w dniu 1 kwietnia 2015 r. i niewykonanych w całości z powodu odstąpienia przez Zamawiającego od tej umowy z winy wykonawcy. 3. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z informacjami uzupełniającymi, zgodnie z wykazem wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ, z wyłączeniem robót budowlanych, które zostały wykonane na podstawie umowy nr ZP-77/15 zawartej w dniu 1 kwietnia 2015 r. zgodnie z zakresem wskazanym w dokumencie /INWENTARYZACJA STANU ZAAWANSOWANIA PRZEBUDOWY WEJŚCIA DO BUDYNKU A CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA DZ. NR 33, OBR. 7-05-01 BIELANY PRZY UL. MARYMONCKIEJ 99/13 W WARSZAWIE/ autorstwa mgr inż. Mirosława Hodura z sierpnia 2015 r. 4. Zobowiązania gwarancyjne na roboty budowlane wykonane na podstawie umowy nr ZP-77/15 zawartej w dniu 1 kwietnia 2015 r., zgodnie z zakresem wskazanym w dokumencie /INWENTARYZACJA STANU ZAAWANSOWANIA PRZEBUDOWY WEJŚCIA DO BUDYNKU A CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA DZ. NR 33, OBR. 7-05-01 BIELANY PRZY UL. MARYMONCKIEJ 99/13 W WARSZAWIE/, nie przechodzą na Wykonawcę, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie. 5. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności: 1) zakończenie przebudowy wiatrołapu wraz z zadaszeniem wejścia do budynku od strony ul. Cegłowskiej, a w tym: a) wykonanie nowej podłogi wiatrołapu z wykończeniem płytkami gresowymi, b) wymiana istniejącej posadzki schodów z płytek gresowych, c) montaż ślusarki okiennej i drzwiowej aluminiowej, d) wykonanie nowej konstrukcji zadaszenia schodów z profili stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, e) montaż zadaszenia w postaci tafli szklanych na systemowych mocowaniach punktowych do szkła, f) montaż balustrady ze stali nierdzewnej satynowej z wypełnieniem szkłem bezpiecznym przy schodach zewnętrznych wejściowych od strony ul. Cegłowskiej, g) wykonanie instalacji elektrycznych w przebudowanym wiatrołapie, h) demontaż istniejących drzwi i montaż drzwi o odporności ogniowej, i) wyposażenie drzwi DW2 w zamek szyfrowy (poza dokumentacją projektową); 2) zagospodarowanie terenu, tj.: a) demontaż istniejącego ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi od strony ul. Cegłowskiej, b) montaż nowych bram wjazdowych: brama przy północno-zachodniej granicy działki cofnięta w stosunku do granicy działki i usytuowana w linii lica ściany budynku (brama wjazdowa rozwierana dwuskrzydłowa, systemowa, ażurowa, wyposażona w napęd elektroniczny sterowany pilotem), brama przy południowo - wschodniej granicy działki usytuowana w linii granicy działki (brama wjazdowa przesuwna jednoskrzydłowa, systemowa, ażurowa, wyposażona w napęd elektroniczny sterowany pilotem), c) wymiana ogrodzenia (siatka stalowa) wzdłuż północno - zachodniej granicy działki na systemowe ogrodzenia panelowe, ażurowe z kształtowników stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, d) wymiana ogrodzenia od strony ul. Marymonckiej wraz z rozbiórką muru z cegły silikatowej i zastąpienie go ogrodzeniem ażurowym, panelowym wraz z furtką wejściową, e) wymiana ogrodzenia od strony ul. Twardowskiej wraz z rozbiórką istniejącego muru z cegły silikatowej i zastąpienie go systemowym ogrodzeniem ażurowym, panelowym wraz z bramą wjazdową. Brama wjazdowa rozwierana dwuskrzydłowa, systemowa, ażurowa, wyposażona w napęd elektryczny sterowany pilotem, f) naprawa istniejących betonowych podmurówek ogrodzeniowych i murków oporowych oraz wykończenie płytkami klinkierowymi gładkimi w kolorze ochry na zaprawie elastycznej mrozo- i wodoodpornej do klinkieru, g) wymiana okładzin zewnętrznych schodów przy przebudowywanym wejściu do budynku oraz schodów zewnętrznych w północno-wschodniej części działki na okładzinę w postaci płyt granitowych płomieniowanych wraz z wykonaniem warstw wyrównawczo-spadkowych na stopniach, h) wykończenie podestu przed bocznym wejściem do budynku od strony północno-zachodniej z płytek granitowych wraz z wykonaniem nowych warstw posadzkowych, i) wymiana istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej przed przebudowywanym wejściem do budynku na nawierzchnię z kostki betonowej płukanej uszlachetnionej kruszywem bazaltowym, j) odprowadzenie wód opadowych z dachu wiatrołapu na teren inwestycji. 6. Zestawienie powierzchni - bilans terenu (bez zmian w stosunku do stanu istniejącego): 1) powierzchnia terenu inwestycji 3190,00 m2; 2) powierzchnia przebudowywanego wiatrołapu 10,21m2; 3) powierzchnia biologicznie czynna (istniejąca) 794 m2; 4) powierzchnia utwardzona (dojścia, dojazdy) 397,00 m2. 7. Parametry obiektu: 1) powierzchnia zabudowy wiatrołapu podlegającego przebudowie 10,21 m2; 2) powierzchnia użytkowa przebudowywanego wiatrołapu 8,64 m2; 3) kubatura przebudowywanego wiatrołapu (stan istniejący) 28,39 m3; 4) kubatura przebudowywanego wiatrołapu (po przebudowie) 29,86 m3. 8. Na czas prowadzenia robót budowlanych teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych przez jego wygrodzenie ogrodzeniem pełnym o wys. 2m z zachowaniem pasa bezpiecznego o szerokości min. 6m od miejsca prowadzenia robót. 9. Roboty budowlane wykonać przy funkcjonującym wewnątrz obiekcie. Na czas prowadzenia robót wejście do budynku od strony ul. Cegłowskiej powinno zostać wyłączone z użytkowania. 10. Wszelkie prace wykonywane w obrysie koron drzew istniejących muszą być wykonywane ręcznie z zachowaniem maksymalnej liczby korzeni. Na czas prowadzenia prac wymagających wykonania wykopów w miejscu istniejącej roślinności, istniejące krzewy należy wykopać na czas prowadzenia robót i ponownie nasadzić po zakończeniu robót. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w dni, które są dniami wolnymi od pracy dla Zamawiającego, lub w pozostałe dni w godzinach 16:00-22:00. 12. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, gazową, elektryczną, telefoniczną i odgromową. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną, na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z Polskimi Normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 15. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 16. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją Robót. 17. Wszystkie materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia oraz sprzęt będą odpowiadać wymaganiom Prawa budowlanego dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 18. Wszystkie materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 19. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru, max. 60 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 20. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 21. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 199 839,65 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA, nr rachunku 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, z dopiskiem na przelewie: /Wadium w postępowaniu ZP-885-3/15 na przebudowę wejścia/. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, w kwocie odpowiadającej 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że odpowiednio bank, ubezpieczyciel lub poręczyciel wypłaci na rzecz Zamawiającego żądaną kwotę zabezpieczenia, w terminie do 30 dni od wystąpienia przez Zamawiającego z pisemnym żądaniem zapłaty, na pierwsze wezwanie, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. Dokument taki winien uwzględniać postanowienia niniejszego rozdziału oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 7. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% zabezpieczenia w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostałe 30% zabezpieczenia pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone w terminie do 14 dni po upływie okresu rękojmi za wady. 8. 8. Strony ustalają, że okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu Umowy (w tym urządzenia, materiały i robociznę) równy jest zaoferowanemu przez Wykonawcę okresowi gwarancji jakości liczonemu od dnia podpisania końcowego Protokołu Odbioru Robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (wyrażony w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach