Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEBUDOWY NAWIERZCHNI PIESZO - JEZDNEJ UL. WIĄZOWEJ W MOSTACH

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEBUDOWY NAWIERZCHNI PIESZO - JEZDNEJ UL. WIĄZOWEJ W MOSTACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE PRZEBUDOWY NAWIERZCHNI PIESZO - JEZDNEJ UL. WIĄZOWEJ W MOSTACH 1. Uszczegółowienie zakresu zawiera : Projekt Budowlano wykonawczy modernizacji nawierzchni pieszo-jezdnej ul. Wiązowej w Mostach opracowany przez J.M. Pracownia Projektowa Jerzy Misiewicz, listopad 2009r. (wraz z rysunkiem zamiennym i aneksem do opisu) niniejszy formularz i inne postanowienia SIWZ. 2. Roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej oraz w oparciu o Ogólne Warunki Wykonania Robót Budowlanych (załącznik C1) w zakresie określonym w załączniku C oraz w SIWZ. 3. Jeżeli w SIWZ nie określono inaczej , mają zastosowanie Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych, opracowanie: Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego, Sp. z o.o. 03-802 Warszawa, ul. Skaryszewska 19 - Wydanie Warszawa 1998 4. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 5. Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Umowa; Ogólne Warunki Umowne Wykonania Robót Budowlanych (załącznik C2); Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik C3); Załącznik nr 2: Projekt budowlano wykonawczy modernizacji nawierzchni pieszo-jezdnej ul. Wiązowej w Mostach wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy Załącznik nr 3: przedmiar robót wykonania przebudowy nawierzchni pieszo - jezdnej ul. Wiązowej w Mostach (pomocniczo) wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót i prowadzenia dziennika robót na wzór dziennika budowy; w terminie 7-dni od podpisania umowy, opracowania do akceptacji przez Zamawiającego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z uwzględnieniem ochrony ppoż, karetki pogotowia itp wykonania 5-ciu odwiertów celem pobrania próbek jakości wykonanych robót z miejsc wskazanych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pomiaru temperatury każdej partii dostawy masy i wpisaniu wyniku pomiaru do dziennika robót wykonania dokumentacji powykonawczej dla wykonanych obiektów, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i operatu kolaudacyjnego; całość dokumentacji powykonawczej należy wykonać w wersji elektronicznej i papierowej po dwa komplety (w formacie PDF, DWG) zabezpieczenia terenu budowy, celem uniemożliwienia obecności osób trzecich w sposób zgodny z przepisami Prawa Budowlanego oraz BHP ograniczenia do minimum oddziaływania budowy na pobliskie otoczenie ustawienia na terenie placu budowy toalety przenośnej oraz do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. zabezpieczenia w sposób skuteczny innych budynków lub obiektów, w razie zaistnienia takiej konieczności, ze względu na prowadzone roboty 7. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę leży w zakresie Wykonawcy. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. 8. Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji Przetargowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót. 9. Zamawiający dopuszcza ewentualność nieznacznych zmian lokalizacji elementów projektowanych robót m.in. ze względu na zmianę zagospodarowania działek w stosunku do projektu. 10. Przy stosowaniu rozwiązań równoważnych należy uzyskać zgodę Zamawiającego i zatwierdzenie typu od projektanta. 11. Ustala się następujące płatności częściowe z terminami i kwotami brutto rozliczeń wykonanych robót następująco: a) w trakcie wykonywania robót: - rozliczenie na 30.09.2010 r. - płatność częściowa - fakturowania po 07.10.2010 r. - rozliczenie na 31.10.10.2010 r. - płatność częściowa - fakturowania po 07.11.2010 r. przy czym suma faktur za 2010r. nie może przekroczyć 395.000 zł brutto. b) po rozliczeniu końcowym odebranych robót i wystawieniu faktury końcowej pozostałej kwoty wynagrodzenia do 31.03.2011 r. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do szybszej spłaty i/lub w całości lub w ratach kwoty, o której mowa w lit.b) w miarę posiadanych środków jednak nie dłużej niź do 31.03.2011 r. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany do 30 września 2010 r. Płatność za jego wykonanie będzie realizowana w trakcie budowy jak i po jej zakończeniu. Wykonawca nie ma prawa dochodzenia odsetek z tytułu transz wypłacanych po odbiorze końcowym budynku, ewentualne dodatkowe koszty wynikające z rozłożenia płatności w czasie należy doliczyć do ceny ofertowej. Podstawą do złożenia faktury częściowej lub końcowej jest zatwierdzenie rozliczenia częściowego lub końcowego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnego ze stanem zaawansowania wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustalona wartość wadium wynosi 5.000 zł (PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH). 2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 3. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Miejscem przyjmowania wadium w postaci bezgotówkowej jest Biuro Obsługi Interesanta w siedzibie Zamawiającego. 4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach