Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy budynku administracyjno-biurowego przy ul. Żołnierskiej 56, w Szczecinie - II ETAP

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy budynku administracyjno-biurowego przy ul. Żołnierskiej 56, w Szczecinie - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjno-biurowego, przy ul. Żołnierskiej 56 w Szczecinie (działka nr 16, 20/5, 19/2 i 18, w obrębie 2046) (II ETAP), zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) roboty ogólnobudowlane: a) wykonanie remontu parteru budynku B z wyłączeniem remontu pomieszczenia 005B, pozostałe pod klucz, b) wykonanie remontu posadzek łącznika A, wraz z robotami wykończeniowymi oraz wymiana przeszklenia pomieszczenia 002A z wyjątkiem posadzek w pomieszczeniach 008A, 009A, 017A i 018A, c) wykonanie przebudowy wiatrołapów 001A i 007A łącznika A, d) montaż i remont ogrodzenia działki e) wykonanie remontu części chodnika w obrębie łącznika A (wiatrołap 001A i 007A) f) budowa osłony agregatu prądotwórczego, g) budowa osłony śmietnikowej, h) montaż i remont zadaszenia przy kancelarii łącznika A, i) montaż krat okiennych w budynku A i B 2) roboty sanitarne: a) wykonanie części zewnętrznej kanalizacji deszczowej w obrębie wejścia do budynku B i łącznika A, b) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania na parterze budynku B, c) wykonanie instalacji wraz z montażem urządzeń w pomieszczeniach sanitariatów na parterze budynku B, d) wykonanie instalacji wod-kan w pomieszczeniu socjalnym na parterze budynku B, 3) roboty elektryczne - wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, kontroli dostępu, monitoringu, komputerowej, p.poż., sygnalizacji włamania i napadu, na parterze budynku B i częściowo w budynkach A i C oraz montaż agregatu prądotwórczego, tablicy SZR i sterownika oraz baterii kondensatorów (kompensacja mocy biernej) wraz z protokołami badań i sprawdzeń. Wykonanie kompletnej instalacji piorunochronnej na budynkach A i B i uzupełnieniami na budynku C oraz sporządzenie protokołów pomiarów rezystancji uziemienia 3. Podstawę wykonania przedmiotu zamówienia stanowi: 1) część projektu budowlano-wykonawczego pn. Przebudowa budynku administracyjno-biurowego, portierni, budynku socjalnego i garaży oraz rozbudowa łącznika przy ul. Żołnierskiej 56 w Szczecinie na działkach o nr ewid. 16, 20/5, 19/2 i 18 w obrębie 2046, opracowanego przez Spółkę Cywilną K2 Biuro Architektoniczne Kamiński, Kamińska, Kurkowski, z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Żurawinowej 39, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3) pozwolenie na budowę. 4. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, do siwz zostały załączone przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy. 5. Podane załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane w załącznikach nr 9, 10 i 11 do siwz. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V ust. 9 siwz. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi, postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 7. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości - 12 113,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto trzynaście złotych), w terminie do dnia 07.08.2015 r. do godziny 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 12, przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 6 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach