Przetargi.pl
Wykonanie projektu i prac remontowo-budowlanych w zakresie modernizacji i dostosowania pomieszczeń Urzędu dla potrzeb Informatorium, projektu i rozbudowy sieci LAN oraz dostawę z montażem wyświetlacza LED, znak WA 2900 2 2014 SISP2

Urząd Statystyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-134 Warszawa, ul. 1 Sierpnia 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4642317 , fax. 022 8467833
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny w Warszawie
    ul. 1 Sierpnia 21 21
    02-134 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4642317, fax. 022 8467833
    REGON: 00033152400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://warszawa.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu i prac remontowo-budowlanych w zakresie modernizacji i dostosowania pomieszczeń Urzędu dla potrzeb Informatorium, projektu i rozbudowy sieci LAN oraz dostawę z montażem wyświetlacza LED, znak WA 2900 2 2014 SISP2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót projektowo-budowlanych w budynku Urzędu Statystycznego w Warszawie przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje 3 zadania: zadanie 1: wykonanie projektu i realizacja prac remontowo- budowlanych w zakresie modernizacji i dostosowania pomieszczeń Urzędu dla potrzeb Informatorium na powierzchni 526,53 m2- szacowana wartość zadania wynosi: 575 691,05 zł, zadanie 2: wykonanie projektu i rozbudowa sieci LAN w Urzędzie- szacowana wartość zadania wynosi: 295 365,85 zł, zadanie 3: dostawa i montaż wyświetlacza graficzno-testowego LED na elewacji budynku -szacowana wartość zadania wynosi: 30 081,30 zł. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oznakowania każdego z produktów dostarczonych w wyniku postępowań współfinansowanych przez Unię Europejską. Oznakowania powinny być zgodne z Księgą znaków: NARODOWEJ STRATEGII SPÓJNOŚCI - KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ 2007 oraz zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i przepisami z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, odpadów, przeciwpożarowymi i innymi przepisami szczegółowymi obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca zapewni we własnym zakresie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zabezpieczy teren budowy pod względem bezpieczeństwa i organizacji ruchu oraz przed innymi, ujemnymi skutkami oddziaływania w trakcie robót, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ze starannością uwzględniającą zawodowy charakter działalności. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć pod względem BHP i p. poż. miejsca wykonywania robót oraz miejsca składowania materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagane jest też, aby wykonawca zorganizował we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze socjalne w lokalizacji uzgodnionej z zamawiającym, Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć plac budowy i roboty budowlane od zdarzeń losowych, od odpowiedzialności cywilnej w stosunku do osób trzecich za szkody oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków, Wykonawca powinien przewidzieć wykonywanie prac szczególnie uciążliwych dla pracowników biura jak np. prace rozbiórkowe, w godzinach w dni powszednie od 15:30 do 7:30 lub w soboty i niedziele. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość materiałów zastosowanych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się stosować jedynie materiały posiadające atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, wymagane przez odpowiednie przepisy. Wybrane przez wykonawcę materiały lub wyroby do zastosowania przy realizacji i wycenie przedmiotu zamówienia muszą posiadać, co najmniej taką wartość techniczną, użytkową i estetyczną jakiej wymagał zamawiający w specyfikacji oraz muszą zgodnie z prawem być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Określone w ofercie nazwy producenta lub parametry charakteryzujące wybrany przez wykonawcę produkt są wiążące przy spełnieniu ww. wymogów. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy. W trakcie trwania robót wykonawca zapewni kontener na odpady demontażowe i gruz. Wykonawca zapewni, utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy zgodnie obowiązującymi przepisami prawa w tym, między innymi: z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska. Wykonawca zapewni porządek na terenie robót oraz utrzymanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Osoby wykonujące roboty budowlane muszą posiadać stosowne uprawnienia, przygotowanie zawodowe i doświadczenie adekwatne do wykonywanych prac, a osoby zaangażowane w projektowanie i modernizację sieci LAN, ukończone kursy z zakresu: - instalacji systemów okablowania strukturalnego, pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń, projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania. Na wykonawcy spoczywa obowiązek przeszkolenia osób wykonujących pracę w zakresie przepisów bhp i ppoż., wyposażenie ich w środki ochrony indywidualnej oraz dopuszczanie do wykonywania prac osób posiadających aktualne badania lekarskie zezwalające na wykonywanie danego rodzaju pracy. Użytkowany przez wykonawcę sprzęt musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie bhp i p. poż. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy, usunąć wszelkie materiały pochodzące z demontażu oraz pozostawić plac budowy czysty i nadający się do użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia publicznego z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca przyjmuje wszelką odpowiedzialność za każdego rodzaju wypadek, który wydarzy się w wyniku robót mu powierzonych, ponosząc całkowite ryzyko, kary i sankcje. Przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia za szkody wyrządzone na osobie i mieniu osób trzecich na kwotę nie mniejszą niż 30% wartości umowy brutto z zaokrągleniem w dół do pełnych złotych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN przed upływem terminu składania ofert na okres nie krótszy niż okres związania ofertą w jednej lub kilku z następujących form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego z dopiskiem wadium WA 2900-2/2014/SISP-2. Wadium, pod rygorem odrzucenia oferty, musi znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby odpis dowodu wpłaty wadium został dołączony do oferty.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 p.z.p., oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Treść dokumentu musi być zgodna z przepisem art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p. i muszą z niego wynikać okoliczności zatrzymania wadium w przypadkach określonych w ustawie.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać klauzuli warunkującej zapłatę przez gwaranta należnej kwoty, polegającej na zapisie, że żądanie zapłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, który potwierdzi podpisy złożone na żądaniu wypłaty lub polegające na żądaniu gwaranta dostarczenia mu kserokopii wzorów podpisów z banku prowadzącego rachunek zamawiającego. Zamawiający posiada rachunek w NBP, który nie świadczy tego rodzaju usług.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje też wadium, jeżeli:wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://warszawa.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach