Gmina Łobez ogłasza przetarg
- Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3974001 , fax. 091 3974373
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobez
ul. Niepodległości 13 13
73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3974001, fax. 091 3974373
REGON: 81168561600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kraszewskiego w m. Łobez - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kraszewskiego i części ulicy Obr. Stalingradu w mieście Łobez wraz z infrastruktura towarzyszącą. Należy zaprojektować i wykon - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.), tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli: a) dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla branży sanitarnej, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy oraz projektantów w branży sanitarnej i elektrycznej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) wykażą i udokumentują (referencje, opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający również uzna za spełnienie tego warunku jeżeli oferent wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej o długości minimum 200 mb każda, c) legitymują się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, d) złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 6 SIWZ. 3) Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wątpliwości co do treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Brak jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp., h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu 2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kadra kierownicza) - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 6) Dokumenty potwierdzające uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności dla branży sanitarnej i dla branży elektrycznej określonymi przepisami ustawy - Prawo budowlane oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów). 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji). 8) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego, rekomendacje). 9) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 11) Formularz Oferta cenowa zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. 12) Kosztorys budowlany wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu i roboczogodzin sporządzony przez Wykonawcę. 13) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 14) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie 15) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lobez.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej wzdłuż Kanału Jankowskiego w Goleniowskim Parku Przemysłowym
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Modernizacja przystani rybackiej w Karsiborze w celu poprawy bezpieczeństwa rybaków
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej drogi w celu udrożnienia dojazdu do nieruchomości przy Placu Strażackim w Goleniowie
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie projektów budowlanych
Dodano: 2016-07-15 - W formule zaprojektuj i wybuduj realizacji zadania pn. Przebudowa drogi w miejscowości Olchowo - II postępowanie
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie wielobranż. projektów budowlano-wykonawczych.CZĘŚĆ I-Wykonanie wielobranż. projektu budowl.-wyk. dla zadania pn: budowa dwóch budynków socjalnych z niezbędną infrastr. wraz z zagosp. terenu z placem zabaw, miejsc parkingowych i oświetl. na działce nr 657 oraz odcinka drogi dojazdowej w m. PIEŃKOWO. CZĘŚĆ II-Wykonanie wielobranż. projektu budowl.-wyk. dla zadania pn: budowa budynku komunalnego z niezbędną infrastr. i zagosp. terenu, placem zabaw, miejscami parkingowymi oraz oświetl. na działce nr 50/6 i 533/16 wraz z mapą do celów projekt. w m. Pieńkowo
Dodano: 2016-07-04 - Usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na budowie i rozbudowie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną wraz z modernizacją i rozbudową systemów alarmowych i kontroli dostępu, wymianą drzwi, okien i krat w budynku WKU w Szczecinku
Dodano: 2016-06-30