Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
- Data zamieszczenia: 2014-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7/204 7/204
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
REGON: 00052525700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz z realizacją robót budowlanych na zadanie - Adaptacja pomieszczeń administracyjnych i technicznych na dwie sale lekcyjne w Szkole Podstawowej nr 9, ul. Stoczniowców 6 w Rumi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz z realizacją robót budowlanych na zadanie - Adaptacja pomieszczeń administracyjnych i technicznych na dwie sale lekcyjne w Szkole Podstawowej nr 9, ul. Stoczniowców 6 w Rumi. 2. Zakres prac obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego w niezbędnym zakresie z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, ekspertyz, uzgodnień w tym pozwolenia na budowę, 2) wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń administracyjnych i technicznych na dwie sale lekcyjne w tym: a) demontaż starej i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej z poszerzeniem lub przebudową otworów, b) demontaż i montaż nowoprojektowanej stolarki okiennej zewnętrznej lub wewnętrznej, c) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych w części parteru, d) wykonanie zaprojektowanych elementów konstrukcyjnych, e) wykonanie prac murarskich i tynkarskich wewnątrz pomieszczeń adoptowanych, f) wykonanie prac związanych z wykonaniem okładzin ściennych, g) wykonanie prac malarskich adoptowanej części obiektu, h) wykonanie robót posadzkarskich, i) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki, j) wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych z wymianą osprzętu oświetleniowego, k) wykonanie w obu klasach instalacji internetowej i instalacji do podłączenia rzutnika, l) wykonanie robót sanitarnych(w niezbędnym zakresie c.w.u.,c.o wod-kan p.poż., przebudowa pionów z uwzględnieniem podłączenia istniejących toalet na piętrze. 3) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do umowy. 4. Roboty budowlane realizowane będą w czynnym obiekcie, w związku z czym prowadzenie robót winno być uzgodnione każdorazowo z dyrektorem placówki lub osobą przez niego upoważnioną z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, tj. projektu budowlanego wielobranżowego oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, z użyciem materiałów posiadających akceptację Zamawiającego, aktualne atesty, certyfikaty, świadectwa itp. Wykonanie prac będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i obowiązującymi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27