Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz z realizacją robót budowlanych na zadanie - Adaptacja pomieszczeń administracyjnych i technicznych na dwie sale lekcyjne w Szkole Podstawowej nr 9, ul. Stoczniowców 6 w Rumi

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz z realizacją robót budowlanych na zadanie - Adaptacja pomieszczeń administracyjnych i technicznych na dwie sale lekcyjne w Szkole Podstawowej nr 9, ul. Stoczniowców 6 w Rumi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz z realizacją robót budowlanych na zadanie - Adaptacja pomieszczeń administracyjnych i technicznych na dwie sale lekcyjne w Szkole Podstawowej nr 9, ul. Stoczniowców 6 w Rumi. 2. Zakres prac obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego w niezbędnym zakresie z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, ekspertyz, uzgodnień w tym pozwolenia na budowę, 2) wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń administracyjnych i technicznych na dwie sale lekcyjne w tym: a) demontaż starej i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej z poszerzeniem lub przebudową otworów, b) demontaż i montaż nowoprojektowanej stolarki okiennej zewnętrznej lub wewnętrznej, c) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych w części parteru, d) wykonanie zaprojektowanych elementów konstrukcyjnych, e) wykonanie prac murarskich i tynkarskich wewnątrz pomieszczeń adoptowanych, f) wykonanie prac związanych z wykonaniem okładzin ściennych, g) wykonanie prac malarskich adoptowanej części obiektu, h) wykonanie robót posadzkarskich, i) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki, j) wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych z wymianą osprzętu oświetleniowego, k) wykonanie w obu klasach instalacji internetowej i instalacji do podłączenia rzutnika, l) wykonanie robót sanitarnych(w niezbędnym zakresie c.w.u.,c.o wod-kan p.poż., przebudowa pionów z uwzględnieniem podłączenia istniejących toalet na piętrze. 3) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do umowy. 4. Roboty budowlane realizowane będą w czynnym obiekcie, w związku z czym prowadzenie robót winno być uzgodnione każdorazowo z dyrektorem placówki lub osobą przez niego upoważnioną z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, tj. projektu budowlanego wielobranżowego oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, z użyciem materiałów posiadających akceptację Zamawiającego, aktualne atesty, certyfikaty, świadectwa itp. Wykonanie prac będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i obowiązującymi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach