Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego remontu elewacji i więźby dachowej zabytkowego budynku Domu Rzemiosła, przy ul. Kilińskiego 15/17, nr rej. zabytku 434/A/90

Cech Rzemiosł Różnych ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Kilińskiego 15/17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 36 211 01 , fax. 48 36 211 01
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Cech Rzemiosł Różnych
    ul. Kilińskiego 15/17 15/17
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 36 211 01, fax. 48 36 211 01
    REGON: 00075669500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cech.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Cech Rzemieślniczy (Stowarzyszenie)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego remontu elewacji i więźby dachowej zabytkowego budynku Domu Rzemiosła, przy ul. Kilińskiego 15/17, nr rej. zabytku 434/A/90
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego remontu elewacji i więźby dachowej zabytkowego budynku Domu Rzemiosła przy ul. Kilińskiego 15/17 w Radomiu (wpisanego do rejestru zabytków pod nr 434/A/90). 2.1. W/w dokumentacja winna byś wykonana zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi, w ich części dot. projektowania (przedmiotowe wytyczne stanowią załącznik do SIWZ ), oraz zawierać w szczególności następujące opracowania - projekty: a) inwentaryzacja budowlana budynku, b) koncepcja remontu wraz z koncepcją kolorystyki budynku w dwóch wariantach, c) projekt budowlano-architektoniczno-konstrukcyjny remontu więźby i pokrycia dachowego, d) ekspertyza techniczna-budowlana remontu więźby dachowej e) kosztorys inwestorski, wraz z przedmiarem robót dot. remontu więźby dachowej f) specyfikacja techniczna dot. remontu więźby dachowej g) projekt budowlano-architektoniczno-konserwatorskiego osuszenia ścian i zabezpieczenia przed wilgocią h) projekt kolorystyki budynku i) kosztorys inwestorski, wraz z przedmiarem robót dot. osuszenia ścian i zabezpieczenia przed wilgocią j) wykonanie ekspertyzy technicznej dot. zawilgocenia ścian budynku k) specyfikacja techniczna dot. osuszenia ścian i zabezpieczenia przed wilgocią 2.2 Wymagania dla dokumentacji projektowo-kosztorysowej:Kompletną dokumentację należy przekazać w formie papierowej w teczkach z opisem w języku polskim oraz w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych CD lub DVD (rysunki w programie ACAD 2000 , opisy w programie WORD 98). Każdy z dokumentów należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie papierowej, oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (w formacie DOC lub PDF - wraz z opisami), z zastrzeżeniem, iż kosztorys robót wraz z przedmiarem robot należy wykonać w 2 egzemplarzach w formie papierowej i 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej. 2.3. Wykonawca zobowiązany jest sprawować nadzór autorski (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623). 2.4. Dokumenty wymienione w pkt 2 ppkt 2.1. SIWZ należy wykonać przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 2.5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: - uzyskanie wszystkich niezbędnych map i uzgodnień, o ile zajdzie konieczność ich uzyskiwania, - sprawowanie nadzoru autorskiego (we wszystkich branżach - bez dodatkowej umowy i dodatkowego wynagrodzenia) w czasie realizacji inwestycji. 3. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za dokumentację jest zobowiązany do przeprowadzenia stosownie do potrzeb niezbędnych pomiarów i badań. 4. Wykonawca dołączy do wykonanej dokumentacji oświadczenie że została ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 5. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną dokumentację wszelkie majątkowe prawa autorskie do wykonanej dokumentacji przechodzą na Zamawiającego, w szczególności Zamawiający będzie miał prawo: a) do jej używania i sporządzania kopii w celu realizacji zadania polegającego na rewitalizacji (remoncie) kamienicy przy ul. Kilińskiego 15/17 w Radomiu. b) do jej wykorzystania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, usługi, dostawy. 6. Wykonawca nie będzie wykonywał przysługujących mu praw autorskich osobistych w sposób ograniczający Zamawiającego w wykonywaniu praw do przedmiotu zamówienia. 7. Całość dokumentacji winna być kompleksowo uzgodniona i sprawdzona w zakresie wymaganym prawem i obowiązującymi przepisami. 8. Wszystkie materiały do projektowania przygotowuje i zapewnia wykonawca. 9. W ramach umowy należy wykonać wszelkie inne opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji. 10. W/w zakres prac należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cech.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach