Instytut Nowych Syntez Chemicznych ogłasza przetarg
- Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 473 14 00 , fax. 81 473 14 10
- Data zamieszczenia: 2014-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nowych Syntez Chemicznych
Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
24-110 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 473 14 00, fax. 81 473 14 10
REGON: 00004161900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych w branży instalacyjnej, architektoniczno -budowlanej i elektrycznej w zakresie projektu szatni na hali G31. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów z branży budowlanej , elektrycznej, instalacyjnej oraz architektonicznej szatni oraz pomieszczenia jadalni wraz z węzłem sanitarnym na potrzeby wytwórni katalizatorów w istniejącej hali G31. Na przedmiot zamówienia składa się: I Wykonanie projektu budowlanego II Wykonanie projektu wykonawczego w trzech osobnych opracowaniach: 1) Projekt budowlano - architektoniczny w tym projekt aranżacji pomieszczeń i wyposażenia 2) Projekt instalacji elektrycznej 3) Projekt instalacji wentylacji , sanitarnej i c.o. III Prowadzenie nadzoru autorskiego IV Wykonanie projektów powykonawczych Projekty wykonawcze powinny zawierać: a) projekty poszczególnych branż b) kosztorysy inwestorskie c) przedmiary robót d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót e) specyfikację i opis techniczny zastosowanych materiałów wykończeniowych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następującą ilość egzemplarzy dokumentacji: - 5 kopii projektu budowlanego w wersji papierowej,1 kopia projektu budowlanego w wersji elektronicznej w formacie *.pdf - 5 kopii osobnych kompletów dokumentacji wykonawczej w wersji papierowej (tradycyjnej) - wydruk wersji elektronicznej, 2 kopie (płyta CD / DVD) wersji elektronicznej w formacie *.pdf. - 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej,1 egzemplarz dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej w formacie *.pdf. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji na przebudowę budynku Domu Kultury Kolejarz usytuowanego przy ul. Wł. Kunickiego 35 w Lublinie na siedzibę Centrum Sztuki Dzieci - Teatru im. H. Ch. Andersena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad realizacją inwestycji - zadanie planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z prawomocnym pozwoleniem na budowę wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa budynku OSM I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie remontu windy w Domu Studenckim IKAR przy ul. Czwartaków 15 w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/53-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-07-18 - Dokumentacja projektowa przebudowy ul.Brzegowej w Świdniku (w części południowej)
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa i remont pomieszczeń budynku przedszkola na potrzeby Klubu Malucha wraz z wykonaniem projektu budowlanego i dostawą wyposażenia
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, ekspertyzy przeciwpożarowej w zakresie drogi pożarowej do budynku Domu Studenckiego IKAR wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (oznaczenie sprawy: PN/47-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych wraz z audytami energetycznymi dla obiektów Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce i Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, ekspertyzy przeciwpożarowej w zakresie drogi pożarowej do budynku Domu Studenckiego IKAR wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (oznaczenie sprawy: PN/40-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-06-15 - Zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji zespołu boisk sportowych klubu sportowego Lublinianka
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywne wykonywanie projektów czasowych zmian organizacji ruchu
Dodano: 2016-06-01