Przetargi.pl
WYKONANIE PRAWIDŁOWEGO ODWODNIENIA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 OD KM 15+770 DO KM 15+970 W MIEJSCOWOŚCI BEŁK

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-609 Katowice, ul. Lechicka 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7819211 , fax. 032 781 92 00
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
    ul. Lechicka 24 24
    40-609 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7819211, fax. 032 781 92 00
    REGON: 27630300500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAWIDŁOWEGO ODWODNIENIA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 OD KM 15+770 DO KM 15+970 W MIEJSCOWOŚCI BEŁK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE PRAWIDŁOWEGO ODWODNIENIA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 OD KM 15+770 DO KM 15+970 W MIEJSCOWOŚCI BEŁK Roboty polegać będą na: zabudowie studni, wpustów ulicznych z przykanalikami wykonaniu drenażu i robot bitumicznych, odwodnieniu prawostronnego odcinka ul. Głównej (drogi wojewódzkiej nr 925 ) w km 15+770 do 15+970 w Bełku w posesji 101 do 103 oraz uporządkowaniu pobocza oraz jego prawidłowego odwodnienia poprzez wybrukowanie kostką betonową oraz skanalizowanie z wykorzystaniem elementów istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w istniejącym odcinku lewostronnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wadium do wzięcia udziału w postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami w tym: minimum 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się budowę kanalizacji deszczowej w ciągu dróg publicznych o wartości minimum 120 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu jw., skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Uprawnienia budowlane osób wymienionych w wykazie. Zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował wykonawca, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6 ppkt. 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót do wykonania przez Podwykonawców. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Nie złożenie jakiegokolwiek ww. dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach