Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 - ZP.343-70/BI/2009.

Starostwo Powiatowe w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6782805, 6782806 , fax. 043 6782701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 043 6782805, 6782806, fax. 043 6782701
    REGON: 73093487800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 - ZP.343-70/BI/2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na pięć niezależnych od siebie zadań.: Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 przy użyciu pługo - piaskarki - szt 1 (planowana ilość km - 6 000); Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 przy użyciu pługa średniego na nośniku samochodowym - szt 1 (planowana ilość km - 3 500); Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 przy użyciu równiarki - szt 2 (planowana ilość godzin pracy 110); Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 przy użyciu spycharki - szt 2 (planowana ilość godzin pracy 100); Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 przy użyciu ładowarki - szt 1 (planowana ilość godzin pracy 100); 1.1. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Oferty częściowe należy składać na poszczególne zadania. 1.2. Zimowe utrzymanie będzie prowadzone na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego (zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie dróg), zgodnie z umową i szczegółową specyfikacją techniczną zimowego utrzymania dróg, stanowiącą załącznik do niniejszej umowy. 1.3. Poszczególne usługi na zadaniach należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną zimowego utrzymania dróg - załącznik nr 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. i wymagania zawarte w SIWZ, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi Zamawiający uzna te polegające na odśnieżaniu i usuwaniu oblodzeń dróg o wartości minimum: a) dla zadania 1: 70 tysięcy złotych b) dla zadania 2: 30 tysięcy złotych c) dla zadania 3: 15 tysięcy złotych d) dla zadania 4: 15 tysięcy złotych e) dla zadania 5: 10 tysięcy złotych oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują: a) dla zadania 1: pługo - piaskarką - 1 szt i conajmniej 1 osobą zdolną do obsługi tego sprzętu; b) dla zadania 2: pługiem średnim na nośniku samochodowym- 1 szt i conajmniej 1 osobą zdolną do obsługi tego sprzętu; c) dla zadania 3: równiarką - 2 szt i conajmniej 2 osobami zdolnymi do obsługi tego sprzętu; d) dla zadania 4: spycharką - 2 szt i conajmniej 2 osobami zdolnymi do obsługi tego sprzętu; e) dla zadania 5: ładowarką - 1 szt i conajmniej 1 osobą zdolną do obsługi tego sprzętu. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, Podane w wykazie osoby pełnić będą funkcje kierowców i operatorów sprzętu i muszą posiadać uprawnienia do pełnienia przydzielonych im funkcji - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie: z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa ppkt a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p.pkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Oświadczenia muszą być przedstawione w formie oryginałów. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ i ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach