Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z przebudową części pomieszczeń piwnicznych na toaletę publiczną w budynku użytkowym przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z przebudową części pomieszczeń piwnicznych na toaletę publiczną w budynku użytkowym przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z przebudową części pomieszczeń piwnicznych na toaletę publiczną w budynku użytkowym przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. 1. Zamówienie obejmuje: 1) roboty budowlane - zakres wykonania: przebudowa części pomieszczeń piwnicznych na toaletę publiczną (o powierzchni około 94,40 m2) poprzez: rozbiórkę i wyburzenie ścianek działowych, rozbiórkę zewnętrznych schodów betonowych wraz z murami oporowymi, demontaż okładzin ściennych i podłogowych, stolarki okiennej i drzwiowej, skucie cokołu, rozebranie i wykonanie nowej nawierzchni na obszarze planowanej inwestycji, wykonanie nowych ścianek działowych wydzielających projektowane pomieszczenia, zamurowanie otworów okiennych, wykonanie otworu na drzwi wejściowe, wykonanie przedsionka wejściowego do toalet wraz z montażem podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych, prace wykończeniowe tynkarskie, malarskie; 2) roboty elektryczne - zakres wykonania: zasilanie i tablica rozdzielcza, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych; 3) roboty sanitarne - w zakresie wykonania: przyłącza kanalizacji sanitarnej i instalacji wewnętrznych, wentylacji nawiewno-wywiewnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody użytkowej, kanalizacji ścieków sanitarnych bytowo- gospodarczych; 4) prace towarzyszące wynikające z technologii, w tym wywóz materiałów rozbiórkowych i codzienne utrzymanie porządku na klatkach schodowych i wokół terenu robót itp.; 5) opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi służbami, w tym z Wydziałem Inżyniera Miasta Świnoujście, zajęcie drogi i chodnika (z uwzględnieniem opłat); 6) odtworzenie we własnym zakresie i na koszt własny nawierzchni drogi oraz chodnika; 7) wywóz z placu budowy gruzu, materiałów rozbiórkowych itp. (z uwzględnieniem opłat taryfowych za przyjęcie, składowanie, utylizację); 8) codzienne utrzymanie porządku na placu budowy itp. Wykonawca wykona remont budynku zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną i SIWZ. Wszystkie wskazane z nazwy wyroby użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Uwagi!!! 1.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zdemontowanej stolarki okiennej. 2. Realizacja zadania musi być powiązana z zakończeniem robót związanych z dociepleniem elewacji (roboty aktualnie nie zakończone). 3. Praca w czynnym obiekcie w którym znajduj a się gabinety lekarskie, roboty ciężkie i hałaśliwe wykonywać w soboty i w niedziele oraz w godzinach wieczornych od godz. 18.00 do godz. 6.00 rano. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w: 1) dokumentacji technicznej wykonanej przez: - projekt - budowlany opracowany przez mgr inż. Arch. Krzysztof Koncewicz - zał. nr 1, - branża elektryczna - projekt budowlany opracowany przez mgr inż. Adam Białczewski - zał. nr 1a, - branża sanitarna - projekt budowlany wykonawczy opracowany przez mgr inż. Sławomir Cackowski - zał. nr 1b; 2) przedmiarze robót - załącznik nr 2, 2a, 2b, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 3, 3a i 3b; 4) we wzorze umowy - zał. nr 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ustawy. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust.6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy ZGM-u w PEKAO SA Oddział w Świnoujściu nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813 z dopiskiem WADIUM - przetarg na wykonanie prac związanych z przebudową części pomieszczeń piwnicznych na toaletę publiczną w budynku użytkowym przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. 3. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do formy zabezpieczenia określonej w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty jak określono w punkcie IX ppkt 9 SIWZ 3. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do formy zabezpieczenia określonej w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty jak określono w punkcie IX ppkt 9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ > Ogłoszenia > Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach