Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5721441 , fax. 82 572 37 60
- Data zamieszczenia: 2015-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa
Suszno, ul. Szpitalna 152A 152A
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 82 5721441, fax. 82 572 37 60
REGON: 11001691200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac z zakresu obsługi geodezyjnej Nadleśnictwa Włodawa w 2016 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są prace z zakresu obsługi geodezyjnej Nadleśnictwa Włodawa w 2016r. wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjno - prawnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2. do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości podane w załączniku nr 2 są szacunkowe i zostały podane do obliczenia ceny oferty, w celu uzyskania porównywalnych ofert. Wykonanie umowy zostanie rozliczone na podstawie zleconych prac w oparciu o stawki jednostkowe przedstawione w ofercie. Zakres i ilość zleconych prac będzie uzależniony od bieżących potrzeb zamawiającego. Z uwagi na to, że zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wartości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji zamówienia do 30%. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. nr 0 z 2015r, poz. 520 z późn. zm.) oraz aktualnymi aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. ustawy. Wykonawca obowiązany jest do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi. Wszystkie prace geodezyjne winny być przekazane zamawiającemu w układzie współrzędnych 1992, w formacie SHP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące złotych w jednej z następujących form: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42 poz. 275, z 2008 r., nr 116, poz. 730, 732, nr 227 poz.1505 oraz z 2010 nr 96 poz. 620). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: w BGŻ Chełm 80 2030 0045 1110 0000 0101 57 10 lub w PEKAO SA 34 1240 2249 1111 0000 3598 3804 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, dlatego należy wnieść go z takim wyprzedzeniem, aby na koncie zamawiającego znalazło się nie później niż w momencie upływu terminu składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15.12.2015r. do godz. 1030. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądzu - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie zamawiającego lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy, w sytuacjach określonych w ust. 7 i 8 poniżej. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy P z p . 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_wlodawa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji na przebudowę budynku Domu Kultury Kolejarz usytuowanego przy ul. Wł. Kunickiego 35 w Lublinie na siedzibę Centrum Sztuki Dzieci - Teatru im. H. Ch. Andersena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad realizacją inwestycji - zadanie planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z prawomocnym pozwoleniem na budowę wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa budynku OSM I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie remontu windy w Domu Studenckim IKAR przy ul. Czwartaków 15 w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/53-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-07-18 - Dokumentacja projektowa przebudowy ul.Brzegowej w Świdniku (w części południowej)
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa i remont pomieszczeń budynku przedszkola na potrzeby Klubu Malucha wraz z wykonaniem projektu budowlanego i dostawą wyposażenia
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, ekspertyzy przeciwpożarowej w zakresie drogi pożarowej do budynku Domu Studenckiego IKAR wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (oznaczenie sprawy: PN/47-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych wraz z audytami energetycznymi dla obiektów Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce i Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, ekspertyzy przeciwpożarowej w zakresie drogi pożarowej do budynku Domu Studenckiego IKAR wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (oznaczenie sprawy: PN/40-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-06-15 - Zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji zespołu boisk sportowych klubu sportowego Lublinianka
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywne wykonywanie projektów czasowych zmian organizacji ruchu
Dodano: 2016-06-01