Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-050/2016

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5720366 , fax. 22 5720363
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5720366, fax. 22 5720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-050/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na Pakiety: 1) Pakiet nr 1 - wykonanie prac remontowych w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Karolkowej 84 w Warszawie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Pakiet nr 2 - remont instalacji wody hydrantowej w Domu Studenta Nr 2 Bis przy ul. Karolkowej 84 w Warszawie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2do SIWZ, 3) Pakiet nr 3 - remont instalacji wody hydrantowej w Domu Studenta Nr 1 przy ul. Batalionu Pięść 9 w Warszawie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Pakiet nr 4 - remont łazienek na II i III piętrze w Domu Studenta Nr 1 przy ul. Batalionu Pięść 9 w Warszawie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określają Opisy przedmiotu zamówienia zawierające dokumentację (do pobrania w formie elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego), na którą składają się: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), - Przedmiary robót. 2. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 3. Przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ, służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nich zawartych. Wszelkie wątpliwości należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy, zgodnie z ust. 5 Rozdziału XVIII SIWZ, z zastrzeżeniem ust. 5. 4. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony metodą uproszczoną, w oparciu o udostępnione Przedmiary robót. Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią § 14 ust. 5 pkt 1 umowy służył będzie do rozliczenia wykonanych robót w razie odstąpienia od umowy. 5. W przypadku gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w kosztorysie ofertowym poprzez dodanie nowych pozycji lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionych Przedmiarów robót. 6. O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zgłoszą zainteresowanie udziałem w postępowaniu oraz zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono. 7. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Wykonawców. Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać nie później niż do dnia 26/04/2016r. do Pani Urszuli Kobus, Dział Zamówień Publicznych, WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, III piętro, pok. 307, tel.: (22) 5720376, fax: (22) 5720365, e-mail: aez@wum.edu.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium: a) Pakiet 1: w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), b) Pakiet 2: w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), c) Pakiet 2: w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), d) Pakiet 2: w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty; 2. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 5. Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach