Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH I RENOWACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH REMONT AULI - CZĘŚĆ I REMONT SALI 201 - CZĘŚĆ II ORAZ WYMIANA PARKIETU W AULI - CZĘŚĆ III, W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1, PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 60-809 Poznań, ul. Bukowska 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8480671 , fax. 061 8484922
  • Data zamieszczenia: 2013-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1
    ul. Bukowska 16 16
    60-809 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8480671, fax. 061 8484922
    REGON: 63422068200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH I RENOWACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH REMONT AULI - CZĘŚĆ I REMONT SALI 201 - CZĘŚĆ II ORAZ WYMIANA PARKIETU W AULI - CZĘŚĆ III, W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1, PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH I RENOWACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH REMONT AULI - CZĘŚĆ I REMONT SALI 201 - CZĘŚĆ II ORAZ WYMIANA PARKIETU W AULI - CZĘŚĆ III, W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1, PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny Roboty remontowe i renowacyjne 45453000-7 Dodatkowy przedmiot część I Stolarka drewniana 45422100-2 Roboty instalacyjne w budynkach 45300000-0 Roboty malarskie 45440000-3 Dodatkowy przedmiot część II Roboty instalacyjne w budynkach 45300000-0 Roboty malarskie 45440000-3 Stolarka drewniana 45422100-2 Dodatkowy przedmiot część III Kładzenie parkietu 45432113-9 Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45432114-6 Stolarka drewniana 45422100-2 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: 1) Część I obejmuje wykonanie prac remontowych auli 2) Część II obejmuje wykonanie remontu sali 201 3) Część III obejmuje wykonanie prac renowacyjnych auli - wymiana parkietu wszystkie części wykonywane są w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1, przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac: 1) W zakresie części I: wykonanie prac remontowych auli; a) Wykucie z muru podokienników stalowych b) Montaż podokienników drewnianych c) Wykonanie nowych podejść instalacji CO do istniejących grzejników d) Demontaż istniejących gniazd podtynkowych oraz montaż nowych e) Wyrównanie powierzchni ścian i wnęk okiennych f) Malowanie powierzchni ścian g) Wykonawca wykonywać będzie wszelkie prace w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w harmonogramie h) Wszelka kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym 2) W zakresie części II: wykonanie remontu sali 201; a) częściowe odbicie tynku na ścianach -ok. 20 % pow. ścian b) Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitu c) Uzupełnienie tynku na ścianach d) Wykonanie warstwy szczepnej wraz z siatką na ścianach e) Wykonanie gładzi gipsowe na ścianach f) Malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów g) Malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej oraz rur wodociągowych kanalizacyjnych żeliwnych h) Wymiana cokołów drewnianych i) Montaż opraw oświetleniowych j) Wymiana grzejników wraz z montażem zaworów termostatycznych z głowicą k) Wywóz gruzu na wysypisku l) Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym oraz konserwatorem 3) W zakresie części III: wykonanie prac renowacyjnych auli - wymiana parkietu; a) Rozebranie drewnianych osłon ścian b) Wymiana stopni i podstopnic schodowych c) Rozebranie posadzki z deszczułek z oderwaniem listew d) Oczyszczenie podłoża betonowego e) Wykonanie nowej posadzki z deszczułek f) Montaż listew przyściennych g) Lakierowanie parkietu h) Montaż boazerii płycinowej wraz z listwą kątową i) Lakierowanie boazerii płycinowej j) Wykonawca wykonywać będzie wszelkie prace w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w harmonogramie, 5. Budynek Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 16, posiada indywidualny wpis do rejestru zabytków pod nr A291. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 m-cy gwarancji na całość wykonanych prac oraz rozszerzy okres udzielonej rękojmi na okres udzielonej gwarancji. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b) przedmiar c) rysunki d) postanowienie MKZ Poznań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Część I -Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 800,00zł (słownie: osiemset złotych 00/100). 2) Część II -Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1000,00zł (słownie: jeden_tysiąc_złotych 00/100). 3) Część II -Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1800,00zł (słownie: jeden_tysiąc_osiemset_złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 47105015201000002349509634 na przelewie należy umieścić informację odpowiednio: Wadium - część I, Wadium - część II, Wadium - część III 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Bukowska 16, 60-809 Poznań, pok. sekretariat, w terminie do dnia 17 czerwca 2013r. do godziny11:00. 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 5. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5 ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach