Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
- Data zamieszczenia: 2013-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Monte Cassino 8 8
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
REGON: 81050658600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych - wymiana tarasu w budynku przy ul. Wojska Polskiego 23,25,25a w Świnoujściu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na wymianie tarasu w budynku przy ul. Wojska Polskiego 23,25,25a w Świnoujściu. 1.Zamówienie obejmuje: 1) usunięcie istniejącego tarasu wejściowego wraz z istniejącymi schodami, 2) wykonanie nowych schodów wejściowych wraz z tarasem wejściowym, 3)wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej, 4) wykonanie posadzek, okładzin schodów, cokolików z płytek kamionkowych, 5) wykonanie balustrady tarasowej i schodowej, 6) zakup ręcznego schodołazu, 7) prace towarzyszące wynikające z technologii, w tym wywóz materiałów rozbiórkowych i codzienne utrzymanie porządku wokół terenu robót. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w: 1) dokumentacji technicznej - załącznik nr 1, wykonanej przez: - branża architektura - mgr inż. arch. Iwonę Całus - branża konstrukcja - mgr inż. Marcina Kubiczak, 2) przedmiarze robót - załącznik nr 2, (przedmiary robót należy traktować jako uzupełnienie do dokumentacji, której zapisy są podstawą do określenia zakresu prac- podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna ); 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3; 4) we wzorze umowy. Dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 14 w godz. 7.30-15.00. Wykonawca wykona wymianę tarasu zgodnie z dokumentacją techniczną, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną i SIWZ. Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ustawy. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art.45 ust.6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy ZGM-u w PEKAO SA Oddział w Świnoujściu nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813 z dopiskiem WADIUM- przetarg - wykonanie prac remontowych - wymiana tarasu w budynku przy ul. Wojska Polskiego 23,25,25a w Świnoujściu. 3. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do formy zabezpieczenia określonej w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust.6 pkt 2 do 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty jak określono w punkcie IX ppkt 8 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25