Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC KONSERWATORSKO - MYKOLOGICZNYCH ORAZ BUDOWLANO - REMONTOWYCH BUDYNKU ZABYTKOWEGO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO W SIEDLCACH

Archiwum Państwowe w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. T. Kościuszki 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 632 25 74 , fax. 025 632 23 88
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Siedlcach
    ul. T. Kościuszki 7 7
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 632 25 74, fax. 025 632 23 88
    REGON: 00079768800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.ap.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC KONSERWATORSKO - MYKOLOGICZNYCH ORAZ BUDOWLANO - REMONTOWYCH BUDYNKU ZABYTKOWEGO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO W SIEDLCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zagospodarowanie dziedzińca siedziby Archiwum Państwowego przy ul. Kościuszki 7 2. Wykonanie instalacji odprowadzającej wody deszczowe 3. Wymiana bramy wjazdowej i remont istniejącego ogrodzenia 4. Modernizacja zabezpieczenia wejścia do piwnicy 5. Wykonanie izolacji poziomej dwurzędowej w murze pełnym metodą iniekcji ciśnieniowej preparatem o podwójnych właściwościach zarówno krystalizujących w kapilarach, jak i hydrofobizujących je. 6. Wykonanie izolacji poziomej dwurzędowej w murze z pustką metodą iniekcji ciśnieniowej dwustronnej preparatem o podwójnych właściwościach zarówno krystalizujących w kapilarach, jak i hydrofobizujących je. 7. Wykonanie tynków renowacyjnych o dużej porowatości - gęstość 0,7-0,8 kg/dm?. 8. Malowanie części budynku farbami krzemianowymi. 9. Wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie PROJEKTU ORGANIZACJI RUCHU dla prowadzenia robót. 10. Ogrodzenie placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: - Dokument potwierdzający, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie specjalności budowlanej i aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. - Dokument (np. zaświadczenie, uprawnienia konserwatorskie, lub inne) wystawiony przez służby ochrony zabytków potwierdzający, że Wykonawca prowadził prace na obiektach zabytkowych. Wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia - Załącznik Nr 4. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 6 latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokół odbioru końcowego robót i opinię Konserwatora Zabytków). W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej pięć robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (tj. prac konserwatorsko - mykologicznych oraz budowlano - remontowych budynku zabytkowego na wartość min 500 000 zł netto, w tym iniekcji wykonanych metodą ciśnieniową na kwotę 100 000 PLN ). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.ap.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach