Powiat Chełmski ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
- Data zamieszczenia: 2014-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
Plac Niepodległości 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
REGON: 11019822100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych związanych z realizacją przez Powiat Chełmski zadań własnych oraz zleconych z zakresu geodezji, kartografii i gospodarki nieruchomościami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Zadanie 1 Aktualizacja użytków gruntowych w działkach stanowiących własność Powiatu Chełmskiego na potrzeby bieżącej aktualizacji ewidencji gruntów - ujawnienia użytku dr w działkach stanowiących drogi - 413 działki ewidencyjne zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. W ramach ww. zadania należy sporządzić wykazy zmian gruntowych celem dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Część II Zadanie: 1 Ustalenie przebiegu granicy pomiędzy działkami: nr 844 i nr 846 położonymi w obrębie Sawin, gm. Sawin. Z przeprowadzonych czynności należy sporządzić dokumentację w postaci operatu technicznego, zgodnie ze standardami obowiązującymi w geodezji i kartografii i okazać wynik prac w terenie. 2 Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Czułczyce-Kolonia poprzez wskazanie w części opisowej i kartograficznej działek obejmujących obszar gruntu graniczący z działkami 422 i 423 w obrębie Czułczyce Kolonia (obecnie nie ujęty w ewidencji), w tym wydzielenie działki (lub działek) drogowej łączącej drogi gminne oznaczone numerami działek nr 17 i 121 w obrębie Jagodne, gm. Sawin. W ramach ww. zadania należy dokonać analizy dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydzielić działki oraz sporządzić dokumentację służącą do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków, po wcześniejszym uzgodnieniu numerów działek z organem prowadzącym ewidencję. Punkty załamania granic działki drogowej należy zastabilizować w terenie słupkami betonowymi. Z ww. czynności sporządzić dokumentację zgodnie ze standardami obowiązującymi w geodezji i kartografii. 3 Wykazanie przebiegu granicy pomiędzy działkami: nr 199/2 i 195/1 położonymi w obrębie Marysin gmina Rejowiec poprzez: wyznaczenie punktów granicznych na podstawie dokumentacji przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne w przypadku braku ww. dokumentacji lub w przypadku stwierdzenia jej niewiarygodności ustalenie ww. granicy zgodnie z §38 i §39 rozporządzenia MRRiB z dnia 29.03.2011 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Wyznaczone/ustalone punkty graniczne należy zastabilizować trwale słupkami betonowymi. Z przeprowadzonych czynności należy sporządzić dokumentację w postaci operatu technicznego, zgodnie ze standardami obowiązującymi w geodezji i kartografii. Część III Zadanie 1 Wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków polegających na przywróceniu stanu ewidencyjnego zgodnie z dokumentacją włączoną do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przed 1999 r. w zakresie działki nr 166 położonej w obrębie Romanówka, gm. Siedliszcze. Z przeprowadzonych czynności należy sporządzić dokumentację w postaci operatu technicznego, zgodnie ze standardami obowiązującymi w geodezji i kartografii i okazać wynik prac w terenie. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: wykonawca powinien złożyć ofertę na każdą z części oddzielnie oferent powinien podać cenę wykonania całości części zamówienia, jak również: w przypadku części I cenę sporządzenia wykazu dla pojedynczej działki w przypadku części II cenę sporządzenia pojedynczego operatu technicznego dla każdego z trzech zadań. wykonawca udziela gwarancji na wykonaną pracę, okres gwarancji wynosi 3 lata licząc od daty całości prac do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Usterki ujawnione w okresie gwarancji czy rękojmi Wykonawca zobowiązuje się usunąć je w ciągu jednego miesiąca od daty ich wykazania Wykonawca powinien podać cenę wykonania poszczególnej części zamówienia, jak również cenę wykonania pojedynczego operatu technicznego (zadania) z części do której składa ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji na przebudowę budynku Domu Kultury Kolejarz usytuowanego przy ul. Wł. Kunickiego 35 w Lublinie na siedzibę Centrum Sztuki Dzieci - Teatru im. H. Ch. Andersena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad realizacją inwestycji - zadanie planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z prawomocnym pozwoleniem na budowę wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa budynku OSM I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie remontu windy w Domu Studenckim IKAR przy ul. Czwartaków 15 w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/53-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-07-18 - Dokumentacja projektowa przebudowy ul.Brzegowej w Świdniku (w części południowej)
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa i remont pomieszczeń budynku przedszkola na potrzeby Klubu Malucha wraz z wykonaniem projektu budowlanego i dostawą wyposażenia
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, ekspertyzy przeciwpożarowej w zakresie drogi pożarowej do budynku Domu Studenckiego IKAR wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (oznaczenie sprawy: PN/47-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych wraz z audytami energetycznymi dla obiektów Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce i Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, ekspertyzy przeciwpożarowej w zakresie drogi pożarowej do budynku Domu Studenckiego IKAR wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (oznaczenie sprawy: PN/40-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-06-15 - Zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji zespołu boisk sportowych klubu sportowego Lublinianka
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywne wykonywanie projektów czasowych zmian organizacji ruchu
Dodano: 2016-06-01