Przetargi.pl
Wykonanie prac adaptacyjnych dla Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Cieplaka 1c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 262 28 05 , fax. 32 262 03 07
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
    ul. Cieplaka 1c 1c
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 262 28 05, fax. 32 262 03 07
    REGON: 27265390300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsb.edu.pl/uczelnia.php?uczelnia/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: uczelnia niepubliczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac adaptacyjnych dla Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjnych nie wymagających zezwoleń budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowo - technicznej . Do obowiązków Wykonawcy, w zakresie realizacji, należy: 1)organizacja i zagospodarowanie miejsca realizacji przedmiotu umowy wraz z zapleczem. Zabezpieczenie miejsc, w których prowadzone będą prace przed dostępem osób trzecich, 2)Zabezpieczenie własnym staraniem i na własny koszt terenu wykonywania prac adaptacyjnych wraz ze znajdującymi się na nim obiektami i urządzeniami, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, a także utrzymywanie w należytym porządku i stanie technicznym terenów wykonywania prac adaptacyjnych. 2.Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej mającymi zastosowanie przy wykonywaniu robót oraz wymaganiami SIWZ i umowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji materiałów rozbiórkowych tj. wszelkich materiałów, elementów, części itp. uzyskanych, odzyskanych itp. w wyniku przeprowadzanych prac. Materiały, które decyzją inspektora nadzoru nie będą podlegać utylizacji Wykonawca zobligowany jest do składu w miejscu przez niego wskazanym. 4.Wszystkie uszkodzenia i/lub wady nie zauważone podczas wizji lokalnej przedmiotu zamówienia a stwierdzone po jego wykonaniu zostaną naprawione na koszt Wykonawcy. 5.Wykonawca udzieli gwarancji jakości w zakresie elementów i materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz robocizny na okres co najmniej 5 lat liczony począwszy od dnia ostatecznego odbioru. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest równocześnie wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 4 7.Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym i Wykonawca powinien tak je zorganizować, aby nie narażać pracowników Zamawiającego, ani osób przebywających w siedzibie Zamawiającego na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 18:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy pełnomocnika Zamawiającego Nr 07 1030 0019 0109 8530 0028 1782 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b)gwarancjach bankowych, c)gwarancjach ubezpieczeniowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), e)jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe na wykonanie prac adaptacyjnych nie wymagających zezwoleń budowlanych dla Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej., f)Zamawiający wymaga kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium, który należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w którejś z form wskazanych powyżej o jego wniesieniu w terminie decydować będzie moment rejestracji złożenia dokumentu w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego tj.: Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i Partnerzy Spółka Partnerska, al. Szucha 8 00-582 Warszawa 5.Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy regulują przepisy Ustawy. 6.Zamawiający, zgodnie z art.46 ust.4a i 5 Ustawy, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Z dokumentu gwarancji bankowej winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności potwierdzania podpisu przez inne podmioty w tym banki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wsb.edu.pl/uczelnia.php?uczelnia/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach