Przetargi.pl
Wykonanie posadzek kamiennych w Laboratorium Centrum Sztuki Współczesnej- Zamek Ujazdowski

Centrum Sztuki Współczesnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-461 Warszawa, Aleje Ujazdowskie 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sztuki Współczesnej
    Aleje Ujazdowskie 6 6
    00-461 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 00098615900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury i sztuki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie posadzek kamiennych w Laboratorium Centrum Sztuki Współczesnej- Zamek Ujazdowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.-Wykonanie posadzki z w korytarzu Laboratorium 92,76m2 Materiał- płytki kamień Rosa Cinca gr.2cm 30x30cm szlifowane kładzione na zaprawie kamieniarskim grubości do 6 cm 2.-Wykonanie cokołu w korytarzu Laboratorium 100,85mb Materiał Rosa Cinca gr.2cm w
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 7.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zakresem zamówienia działalności lub czynności. 7.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia zawodowe w odpowiednich specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia, b. Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoją wartością (wielkością) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. c. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie co najmniej 2 zamówienia w obiektach zabytkowych odpowiadające rodzajem prac, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 7.3 Wykonają zadanie w terminie określonym w pkt 6 SIWZ 7.4 Zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób i czasie nie kolidującym z innymi pracami budowlanymi prowadzonymi w obiekcie. 7.5 Zapoznają się z dokumentacją projektową udostępnianą na miejscu oraz dokonają wizji lokalnej obiektu. 7.6 Udzielą gwarancji na roboty budowlane - 36 miesięcy 7.7 Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia; w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych b. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu u udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2: a) wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, podstawowe dane charakteryzujące usługę, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2) b) referencje potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością. c) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji, d) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. e) oświadczenie Nr1 wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji f) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od... do...stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa. g) Wykaz osób i i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( w tym wskazanie kierownika budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, zakresem powierzonych im czynności. -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (kierownik budowy) i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień- wypełniony załącznik nr 6. h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) oświadczenie Nr2 wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną i dokonaniu wizji lokalnej obiektu. załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csw.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach