Przetargi.pl
Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach przy ulicy Gomułki 16A w ramach programu Radosna Szkoła .

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gomułki 16a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 270-88-04 , fax. 0-32 270-88-04
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13
    ul. Gomułki 16a 16a
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 270-88-04, fax. 0-32 270-88-04
    REGON: 27808256000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso13.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach przy ulicy Gomułki 16A w ramach programu Radosna Szkoła .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw dla dzieci, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r.Dz.U. nr 110 poz. 915 z późniejszymi zmianami . Zamierzenie obejmuje realizację dużego placu zabaw wg. cytowanego w zdaniu poprzednim rozporządzenia. W wyniku powyższych działań ma powstać plac zabaw na terenie szkoły w ramach programu Radosna szkoła. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace i uzyskać wszelkie decyzje administracyjne - niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo budowlane jeśli są wymagane. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. W wyniku wykonania zamówienia Zamawiający ma uzyskać plac zabaw gotowy do użytkowania ze spełnieniem wszystkich wymaganych przepisów. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną naniesienie wyników pomiarów do zasobów ośrodka kartografii oraz przekazanie 3 egz. mapy zasadniczej uwzględniającej inwentaryzację. W terminie umownym Wykonawca winien podać tzw. numer KERG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach