Przetargi.pl
Wykonanie placów zabaw przy szkołach podstawowych w Opinogórze Górnej, Kołaczkowie i Woli Wierzbowskiej

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placów zabaw przy szkołach podstawowych w Opinogórze Górnej, Kołaczkowie i Woli Wierzbowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów zabaw: 1) przy Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej Zakres robót obejmuje: a) dostawa i montaż urządzeń: - zestaw wielofunkcyjny zawierający: wieżę (3x), mostek łukowy, podest łączący z poręczami, schody wejściowe, drabinę wejściową, tunel, zjeżdżalnię (2x), belkę balansu, grę kółko i krzyżyk (1x) - zestaw wielofunkcyjny zawierający: wieżę (2x), mostek łukowy, podest łączący z poręczami, schody wejściowe, drabinę wejściową, tunel i zjeżdżalnię (2x), - huśtawka wolnostojąca, - huśtawka ważka, - sprężynowiec, - regulamin placu zabaw. b) Wykonanie ogrodzenia. 2) przy Szkole Podstawowej w Kołaczkowie Zakres robót obejmuje: a) wykonanie nawierzchni trawiastej, b) dostawa i montaż urządzeń: - zestaw wielofunkcyjny zawierający: wieżę (3x), mostek łukowy, podest łączący z poręczami, schody wejściowe, drabinę wejściową, tunel, zjeżdżalnię (2x), belkę balansu, grę kółko i krzyżyk (1x) - zestaw wielofunkcyjny zawierający: wieżę, mostek łukowy, podest łączący z poręczami, schody wejściowe, trap wejściowy, tunel, podest łączący i zjeżdżalnię (2x), - sprężynowiec szt. 2, - huśtawka podwójna wolnostojąca, - huśtawka ważka - kosz na śmieci, - regulamin placu zabaw c) wykonanie ogrodzenia. 3) przy Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej Zakres robót obejmuje: a) wykonanie nawierzchni trawiastej, b) dostawa i montaż urządzeń: - huśtawka ważka - sprężynowiec szt. 2, - huśtawka podwójna wolnostojąca, - zestaw wielofunkcyjny zawierający: wieżę małą (2x), wieżę wysoką (x2), mostek łukowy, podest łączący z poręczami (3x), trap pośredni skośny (4x), schody wejściowe, trap wejściowy, drabinę wejściową, tunel, zjeżdżalnię (3x), kratownicę, drabinę poziomą, grę kółko i krzyżyk, rurę strażacką, - kosz na śmieci, - regulamin placu zabaw. c) wykonanie ogrodzenia. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 9a, 9b, 9c Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10a, 10b, 10c Projekty budowlane Załącznik nr 11a, 11b, 11c Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach