Przetargi.pl
WYKONANIE PARKINGU WZDŁUŻ ULICY 3- go MAJA DLA PACJENTÓW SPZZOZ W WYSZKOWIE,- DEZ/P/341/ZP- 44/2012.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 029 7437605
  • Data zamieszczenia: 2012-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7437600, fax. 029 7437605
    REGON: 00030872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PARKINGU WZDŁUŻ ULICY 3- go MAJA DLA PACJENTÓW SPZZOZ W WYSZKOWIE,- DEZ/P/341/ZP- 44/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE PARKINGU WZDŁUŻ ULICY 3- go MAJA DLA PACJENTÓW SPZZOZ W WYSZKOWIE, w tym: nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej bez fazowej behaton gr 8 cm o pow 1503.29 m2; podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego (50/50%) fr. 0/31,50 o grubości 20 cm. zagęszczanego mechanicznie o pow. 1503.29 m2;krawężnik betonowy 15x30 cm i 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem gr 10 cm;chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr 8 cm o pow. 97.4 m2;znaki informacyjne - 9 szt. na słupkach stalowych ocynkowanych dn 70 mm;odwodnienie terenu przez spływ wód opadowych spadkami poprzecznymi i podłużnymi do projektowanych studzienek ściekowych z osadnikami - 4 szt. i odprowadzeniem do systemu istniejącej kanalizacji deszczowej przez przykanaliki z PVC dn 200 mm o dł. 15.5 m;montaż hydrantu p. poż. dn 80 mm naziemnego - 1 kpl.;wykonanie dokumentacji powykonawczej parkingu (w szczególności: dokumentacja geodezyjna, dokumenty potwierdzające odpowiednio: posiadanie znaku CE, atesty zgodność wymagań / deklarowanych parametrów (charakterystykę w formie materiałów firmowych np. katalogi, ulotki, foldery) z danymi producenta, instrukcje obsługi zainstalowanego hydrantu, dokumenty potwierdzające że materiały użyte przy pracach posiadają i spełniają normy i wymogi UE w tym jakościowe, posiadają wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia do obrotu i używania (2 egz.).;uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.;organizacja i zabezpieczenie placu budowy.;uzyskanie wszystkich pozwoleń i decyzji związanych z realizacją i przekazaniem do użytkowania wykonanego parkingu. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ który zawiera Dokumentację Projektową wraz z Opisem, Obmiarem i Pozwoleniem na budowę - do pobrania ze strony www.szpital-wyszkow.com.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej można odebrać z Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. KEN 1, 07-200 Wyszków, budynek adm. pokój nr 11, za odpłatnością w wysokości 300 PLN (słownie: trzysta zł.), w terminie do trzech dni od złożenia pisemnego zamówienia (czas i koszt wykonania kopii dokumentacji). 3. W imieniu Zamawiającego koordynację, nadzór inwestorski oraz rozliczenie robót dla przedmiotowego zamówienia wykonuje Firma: Zakład Usług Inwestycyjnych; mgr inż. Marek Wiesiołek; ul. Prosta 14 m 3; 07-200 Wyszków; NIP 762-133-50-77, Regon 550060944 na podstawie umowy Nr DEZ/T/223/4/2012 , z dnia 24.07.2012 r. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej, przepisami budowlanymi, warunkami ustalonymi przez właściwe władze w wydanych decyzjach i pozwoleniach, a w szczególności zgodnie z: a) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759, ze zmianami). b) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. c) Rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109 poz. 719).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł.; słownie: pięć tysięcy złotych. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na rachunek Zamawiającego w PKO SA Oddział Wyszków, nr rachunku: 62 1240 5631 1111 0010 4519 7908. Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do składanej oferty. Złożenie wadium w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykonawca winien potwierdzić poprzez dołączenie do oferty odpowiedniego dokumentu ( wymagany oryginał dokumentu). 2.Wykonawca może wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 3.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga aby była ona bezwarunkowa, tj. jej realizacja rozpoczyna się (w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) po złożeniu przez Zamawiającego wezwania do zapłaty u Gwaranta, bez żadnych dodatko-wych czynności ze strony Zamawiającego. 4.Utrata wadium na rzecz Zamawiającego może nastąpić jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5.Zwrot wniesionego wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach