Przetargi.pl
Wykonanie ogrodzenia i zagospodarowania terenu placu zabaw na dz. nr 516 i 517 w miejscowości Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ogrodzenia i zagospodarowania terenu placu zabaw na dz. nr 516 i 517 w miejscowości Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową oraz wytycznymi inwestora. Dokumentacja techniczno - projektowa została wykonana przez Autorską Pracownię Projektową M. Kulczak, 50-550 Wrocław, ul. Śliczna 47/27. Działka nr 516, 517, obręb: Kobierzyce leży na terenie objętym planem miejscowym oznaczonym symbolem 6U. działka nr 517 ma kształt trójkąta a przylegająca do niej działka nr 516, kształt prostokąta. Działka jest zagospodarowana, nie ogrodzona, nawierzchnia trawiasta pełni funkcje placu zabaw z boiskiem wielofunkcyjnym. Projekt zagospodarowania terenu obejmuje funkcjonalno - urbanistyczne zagospodarowanie placu zabaw polegające na wydzieleniu strefy z zabawkami oraz boiska do koszykówki. Centrum placu zabaw stanowi integracyjny zestaw zabawowy oraz piaskownica, te dwa elementy zostały wyróżnione w terenie kształtem i rodzajem nawierzchni na jakich zostały umieszczone. W obrębie placu zabaw wyodrębniono również miejsce na grill. Całość placu zostanie ogrodzona ażurowym niskim ogrodzeniem o wysokości 120 cm od strony boiska zaprojektowano ogrodzenie do wysokości 3,00 m, częściowo jako mur pełny do 120 cm częściowo jako siatkę. Całość zagospodarowania terenu dopełnia projekt zieleni w postaci wyodrębnionych dwóch klombów oraz nasadzeń wzdłuż ogrodzenia. Zamawiający zastrzega sobie, pomimo innego zapisu w dokumentacji projektowej, aby: istniejące zabawki na placu zabaw należy zdemontować i zamienić na nowe. Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do tych istniejących. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia, które spełniać będą te same funkcje, co wymagane przez Zamawiającego. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego. UWAGA! Realizacja wymaga sprawdzenia stanu istniejącego terenu przed rozpoczęciem prac. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa ich użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj. Załącznik nr 1 - Projekt budowlano-wykonawczy Załącznik nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 3 - Przedmiar robót Załącznik nr 4 - Zgłoszenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a) złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; c) posiadają wiedzę i doświadczenie d) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie za?mówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy; Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp- Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp ; Warunki określone w art. 24 ust 1 Pzp- Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Pzp ; Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum to wykonanie: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie placu zabaw lub innych obiektów sportowych ; Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi dysponować osobą: kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia ; W celu potwierdzenia, że proponowana nawierzchnia posiada wymagane normą PN-EN1177 dokumenty- Należy dołączyć niniejsze dokumenty i atesty, do oferty przetargowej: Certyfikat Bezpieczeństwa uzyskany zgodnie PN-EN1177, Kartę Techniczną produktu, Atest Higienicznym PZH ; Pozostałe dokumenty: Sporządzone przez Wykonawcę zestawienie użytych materiałów i sprzętu wraz z ich cenami , Sporządzony przez Wykonawcę Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego, z tych elementów. Wstępny harmonogram należy dołączyć do oferty, ostateczny - przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed zawarciem umowy. Konstruując harmonogram należy mieć na uwadze informacje dotyczące realizacji płatności zawarte w projekcie umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach