Przetargi.pl
Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej przez pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K-70 i grysami 5-8 na drogach powiatowych powiatu mławskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6543468 , fax. 023 6543020
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
    ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10 10
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6543468, fax. 023 6543020
    REGON: 13038230500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej przez pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K-70 i grysami 5-8 na drogach powiatowych powiatu mławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej przez pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K-70 i grysami 5-8 na drogach powiatowych powiatu mławskiego. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej przez pojedyncze powierzchniowe utrwalenie na następujących drogach: 1) P2358W Radzanów - Gradzanowo Kościelne - 3,550 km 2) P4640W Bieżuń - Szreńsk - Mława - 3,057 km Razem 6,607 km; Łączna powierzchnia 31.428,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium w wysokości 7.000,00 zł. powinno być wniesione w terminie do dnia 16 czerwca 2009 r. godz.11 00 . 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W CIECHANOWIE Oddział w Mławie Nr 05 8213 0008 2003 0402 4824 0003 i powinny znajdować się na w/w koncie nie później niż do 16 czerwca 2009 r. do godz. 11.00. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik budowy - 3 lata na stanowisku kierownika budowy (doświadczenie w zakresie dróg) - posiadają co najmniej niżej wymieniony sprzęt : samochodowa skrapiarka z komputerowo sterowanym dozowaniem lepiszcza, rozsypywacz kruszywa, walec ogumiony samojezdny, walec stalowy gładki, szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni, samochody samowyładowcze 7-10t 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesę kredytową w wysokości pozwalającej na realizację zadania, - posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat (2006 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno zadanie polegające na powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 200 tysięcy złotych, 7) udzielą gwarancji na okres 24 miesięcy, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA, DOWÓD WNIESIENIA WADIUM oraz następujące załączniki: załącznik nr 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 załącznik nr 2 - pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat (2006 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednego zadania polegającego na powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 200 tysięcy złotych. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy należy również załączyć powyższe dane o podwykonawcy, załącznik nr 4 - opinie Zamawiających, na rzecz których w/w zamówienia były realizowane załącznik nr 5 - wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopię uprawnień, załącznik nr 6 - wykaz sprzętu, jakim dysponuje Oferent do wykonania zamówienia załącznik nr 7 - wypełniony kosztorys ofertowy (część IV SIWZ) załącznik nr 8 - aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zwierającym nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 9 - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 10 - zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 11 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. załącznik nr 12 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załącznik nr 13 - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załącznik nr 14 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach