Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych drogi gminnej w miejscowości Kalisz, gm. Dziemiany

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83-425 Dziemiany, ul. 8 Marca 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6880022 , fax. 058 6880128
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3 3
    83-425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 058 6880022, fax. 058 6880128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziemiany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych drogi gminnej w miejscowości Kalisz, gm. Dziemiany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych drogi gminnej w miejscowości Kalisz (ul. Klonowa) , gm. Dziemiany Zakres robót obejmuje: Wykonanie mechaniczne koryta gł. 22 cm z wywozem nadmiaru ziemi - 1160 m2, wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 10 cm, ułożenie płyt drogowych typu YOMB o wym. 100x75x12 cm - 940,0 m2, ułożenie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych 220,0 m2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie do wykonania zamówienia płyt typu Yomb, używanych, nieuszkodzonych Dokładny zakres robót przewidzianych do wykonania został zawarty w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim o- Libusz; 29 8340 0001 0200 0185 2000 0008 z dopiskiem Wadium ZP 1-2013. Przebudowa ulicy Potulickiej w Dziemianach - promenada do Jeziora Rzuno. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo Zamówień Publicznych. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zaleca się dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej złożenie jej w depozycie kasowym oraz późniejszy zwrot Wykonawcy, a do oferty należy wpiąć kserokopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziemiany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach