Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni syntetycznej boiska do koszykówki zlokalizowanego na skwerze przy ul. Dzionkarzy w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni syntetycznej boiska do koszykówki zlokalizowanego na skwerze przy ul. Dzionkarzy w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni syntetycznej boiska do koszykówki zlokalizowanego na skwerze przy ul. Dzionkarzy w Gliwicach. 1. roboty przygotowawcze: - zabezpieczenie i ogrodzenie terenu, oznakowanie stref niebezpiecznych, przygotowanie terenu budowy, oczyszczenie boiska. 2. roboty zasadnicze: - ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu klasy min. 17,5 grubości 6 cm UWAGA: równość wykonanej warstwy wyrównawcze - odchyłka mniejsza-równa 2 mm mierzona łatą długości 2 m - ułożenie nawierzchni syntetycznej boiska UWAGA: Nawierzchnia ELTAN 2S firmy SEMAG lub równoważna o parametrach technicznych nie gorszych niż: - grubość - 20 mm - wytrzymałość na rozciąganie N-mm2 (MPa) większe-równe 0,4 (PN-EN 14877) - wydłużenie względne przy zerwaniu % większe-równe 40 (PN-EN 14877) - odkształcenie na podłożu betonowym mm mniejsza-równa 3 (PN-EN 14877) - odporność na ścieranie aparatem Taber g mniejsza-równa 4 (PN-EN 14877) - amortyzacja wstrząsów , redukcja siły na podłożu betonowym % 35 - 50 (PN-EN 14877) - malowanie linii boiskowych UWAGA: integralną częścią niniejszej specyfikacji są: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót, Wszystkie ww elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Do oferty Wykonawca ma obowiązek dołączyć następujące dokumenty: 1. Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 - wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub rekomendacja techniczna ITB, 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 5. Oświadczenie producenta systemu, że oferowany granulat spełnia wymagania jakościowe (w tym środowiskowe) Uwaga: pozostałe warunki wykonania robót 1. Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie lub specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 3. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania przedmiarami odbioru robót oraz przedmiarami robót. 5. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 6. Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji na wykonane roboty i dostarczone materiały. Sposób przeprowadzenia odbioru nawierzchni - nawierzchnia powinna mieć jednakową grubość na całej swej powierzchni - powinna posiadać jednorodną fakturę zewnętrzną i kolor - warstwa użytkowa powinna być związana na trwałe z podłożem - na powierzchni nie mogą istnieć zgrubienia i nadlewy (np.powstałe z nadmiaru natrysku) - powstałe łączenia (wynikające z technologii instalacji) powinny być liniami prostymi, bez uskoków utrudniających późniejsze użytkowanie - główna warstwa użytkowa ma mieć grubość zgodną z Kartą Techniczną producenta systemu aby zachować jej cechy przepuszczalności dla wody (w przypadku rozwiązań warstwowych i przepuszczalnych dla wody) - spadki poprzeczne i podłużne oraz grubości nawierzchni powinny odpowiadać wartościom określonym w projekcie Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 4. Stałego dbania o to, aby prowadzone prace nie powodowały zaśmiecenia okolicznego terenu, 5. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 6. Wykonywania prac w dniach i godzinach uzgodnionych z kierownikiem obiektu i w sposób nie utrudniający funkcjonowania obiektu, 7. Bieżącego wywozu odpadów, 8. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 9. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 10. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu, 11. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (cztery tysiące).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach