Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni dróg gminnych w Grudzkowoli, Lesznowoli, Worowie i Uleńcu

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47/12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6643091 , fax. 048 6642103
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47/12 47/12
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6643091, fax. 048 6642103
    REGON: 00052479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmisto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni dróg gminnych w Grudzkowoli, Lesznowoli, Worowie i Uleńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nawierzchnia drogi z tłucznia kamiennego w: 1.Grudzkowoli - 1450 m. 2.Worowie - 465 m. 3.Uleńcu - 400 m. 4.ulicy Kolejowej w Lesznowoli - 1174 m. 5.nawierzchnia ulicy Leśnej w Lesznowoli z asfaltobetonu na podbudowie z tłucznia kamiennego - 966 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, w tym dysponuje: układarka do materiałów sykich i masy bitumicznej, równiarka - 1 szt., walec samojezdny - 1 szt., samochód samowyładowwczy - 1 szt. a także wykwalifikowanych pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4) nie są wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., 5) udzielą min. 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (poz 1-4). i 36-cio miesięcznej gwarancji (poz. 5) 6) wykażą, że zrealizowali w ostatnich 5 latach roboty o podobnym charakterze, zakresie i wartości nie mniejszej jak przedmiot zamówienia i potwierdzą to referencjami od zamawiających, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z niniejszą SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy (na załączonym wzorze druku); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (załączyć uprawnienia budowlane kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa); 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,; 6) wykaz podwykonawców (w przypadku ich ustanowienia) 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach