Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego.

Urząd Gminy w Dzierzgowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-520 Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6533012 , fax. 0-23 6533226
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Dzierzgowo
    ul. T. Kościuszki 1 1
    06-520 Dzierzgowo, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6533012, fax. 0-23 6533226
    REGON: 56915501300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazagmin.pl/bip_dzierzgowo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w przewidywanej ilości 35.000 litrów zgodnie z normami i specyfikacjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udziale zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 1. Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zmówieniem; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument dopuszczjący do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy ( przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami : a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami ( ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważne, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ( ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). c) Wymagane koncesje i zezwolenia. Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4. Dane dotyczące podwykonawców - Oferent w formularzu oferty musi wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku wystapienia takiej okoliczności ). 5. Wypełniony formularz ofert z cenami jednostkowymi oraz wartością zamówienia stanowiącą ofertę - w przypadku składania oferty częściowej, pola formularza, które nie stanowią oferty należy przekreslić. 6. Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty 7. Do ofert składanych przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze mają zastosowanie przepisy art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_dzierzgowo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach