Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" ogłasza przetarg
- Adres: 20-112 Lublin, ul. Grodzka 5a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 532-98-40, 532-96-37 , fax. 0-81 532-98-40, 532-96-37
- Data zamieszczenia: 2013-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice"
ul. Grodzka 5a 5a
20-112 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 532-98-40, 532-96-37, fax. 0-81 532-98-40, 532-96-37
REGON: 94619007980000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gardzienice.org/pl/contact/tenders/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie muru ogrodzeniowego (wraz z bramami i furtami) w południowo-wschodniej części zespołu parkowo-pałacowego oraz remontu na?wierzchni głównego wjazdu od strony północnej wraz z bramą wjazdową, aleją i placem od strony północno-wschodniej kompleksu w Gardzienicach, należącego do Ośrodka Praktyk Teatralnych w ramach projektu Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie muru ogrodzeniowego (wraz z bramami i furtami) w południowo-wschodniej części zespołu parkowo-pałacowego oraz remontu nawierzchni głównego wjazdu od strony północnej wraz z bramą wjazdową, aleją i placem od strony północno-wschodniej kompleksu w Gardzienicach, należącego do Ośrodka Praktyk Teatralnych w ramach projektu Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach (nr projektu POIS.11.01.00-00-061/10 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013). 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie muru ogrodzeniowego w południowej części kompleksu parkowo-pałacowego: od budynku Sali Prób i Zgromadzeń w stronę Spichlerza, i dalej w stronę lasu, w pobliżu wschodniej granicy działek o numerach ewidencyjnych 1545/34, 1545/18; 1545/28), z bramami oraz furtami. 1.2. Wykonanie remontu nawierzchni głównej alei wjazdowej do kompleksu pałacowego (z zastosowaniem nawierzchni z kostki granitowej) - od drogi powiatowej do bramy głównej (z remontem tejże). 1.3. Wykonanie remontu nawierzchni alei pomiędzy oficyną północną a internatem oraz placu za internatem (w północno-wschodniej części kompleksu płacowego). 1.4. Uporządkowanie terenu. 1.5. Na czas prowadzonych prac wiążących się z koniecznością zamknięcia przejazdu istniejącymi ciągami komunikacyjnymi - wykonanie tymczasowego dojazdu w sposób uzgodniony z Zamawiającym w celu zapewnienia dostępu do obiektów publicznych i prywatnych, mieszkalnych i użytkowych należących do Zamawiającego i stron trzecich. 2. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Pozyskanie na swój koszt wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do wykonania zamówienia. 2.2. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 2.3. Inwentaryzację powykonawczą. 2.4. Zapewnienie na swój koszt nadzoru autorskiego - stwierdzanie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 4. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 4.1. dokumentacją projektową, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 4.2. z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, nor?mami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową; 4.3. umową o dofinansowanie Projektu. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych - ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone - ale nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gardzienice.org/pl/contact/tenders/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27