Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy: Adm. 11/2012

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-282 Gdańsk, ul. Srebrniki 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 52 47 500 , fax. 58 5247520
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
    ul. Srebrniki 17 17
    80-282 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 52 47 500, fax. 58 5247520
    REGON: 00029346200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy: Adm. 11/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, polegającej na: 1) zaprojektowaniu stacji uzdatniania wody o wydajności 8 m3/h; 2) uzyskaniu pozwolenia na budowę; 3) wykonaniu remontu pomieszczenia stacji; 4) wykonaniu demontażu urządzeń starej stacji uzdatniania wody; 5) dokonaniu montażu stacji uzdatniania wody; 6) dokonaniu rozruchu stacji uzdatniania wody; 7) dostarczeniu Zamawiającemu wyników badań wody, przeprowadzonych przez Sanepid, o parametrach określonych normami; 8) przeszkoleniu pracowników Szpitala z zakresu działania stacji i wykonaniu instrukcji obsługi; 9) pełnieniu nadzoru autorskiego nad realizacją projektu modernizacji stacji. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy zakresu robót. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do projektu na następujących polach eksploatacji: w zakresie utrwalania projektu dowolną techniką, kopiowania, wprowadzania do pamięci komputera, użyczania, najmu, dokonywania przez Zamawiającego niezbędnych zmian, przeróbek, uzupełnień, modyfikacji w projekcie, bez konieczności uzyskiwania odrębnej zgody Wykonawcy na powyższe. 2. Przedmiot zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Program funkcjonalno-użytkowy, 2) Schemat usytuowania stacji uzdatniania wody na terenie WSP, 3) Schemat usytuowania urządzeń współpracujących ze stacją. 3. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu projekt budowlano-wykonawczy. 2) projekt musi być uzgodniony z Rzeczoznawcą ds. sanitarno-epidemiologicznych. 3) projekt musi posiadać Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 4) Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia dokumentacji z Zamawiającym. 5) Wykonawca ma obowiązek uzyskać pozwolenie na budowę. 6) dostarczona z zaprojektowanej i wykonanej stacji uzdatniania woda musi posiadać parametry określone normami. 4. Warunki prowadzenia robót: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. 2) Przed podjęciem realizacji zadania Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż oraz utrzymywać plac budowy w należytym porządku. 5) Po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić teren budowy do porządku. 6) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania. 7) Zamawiający obciąży Wykonawcę za zużytą energię elektryczną. Wykonawca zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę energii elektrycznej dla potrzeb budowy lub rozliczenie za zużytą energię nastąpi według stawek obowiązujących u Zamawiającego - ryczałtowo (na podstawie obustronnego uzgodnienia z Wykonawcą). 8) Urządzenie placu budowy wraz z dozorem budowy i ochroną mienia Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na wysypisko materiałów z demontażu i gruzu z rozbiórek. Koszty wywozu i utylizacji Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym, a dokumenty potwierdzające wywóz na legalne wysypisko dostarczy Zamawiającemu. 10) Wykonawca dostarczy w dniu odbioru końcowego dokumentację odbiorową w 3 egzemplarzach. 11) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu BIOZ. 12) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca na swój koszt i ryzyko, winny spełniać wymogi określone w Ustawie z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych Dz.U z 2004 r. Nr 92 poz. 881, z późn. zm. 13) Każda zmiana technologii wykonania robót - z inicjatywy Wykonawcy - wymaga akceptacji Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmiany obciąża Wykonawcę. 14) Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz celem umowy. 16) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób, przy pomocy, których realizuje przedmiot zamówienia. 17) Za roboty wykonywane przez Podwykonawców odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 18) Na dzień rozpoczęcia czynności odbioru Wykonawca skompletuje i przekaże komisji odbiorowej wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, tj. dziennik budowy i dokumentację powykonawczą, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Brak w/w dokumentów skutkować może odmową odbioru przedmiotu umowy. 19) W wypadku stwierdzenia w toku odbioru wad lub usterek przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia na własny koszt i ryzyko w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 20) Zamawiający odmówi odbioru, jeżeli nie został wykonany cały przedmiot Umowy lub przedmiot Umowy zawiera wady lub usterki uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, a także w przypadku, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że roboty zostały wykonane niezgodnie z przedmiotem Umowy. 21) Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK 5 Oddział Gdańsk, 10 1090 1098 0000 0001 1041 4301; 5. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: Wadium w przetargu do sprawy Adm. 11/2012. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach