Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji Skweru I Dywizji Pancernej w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji Skweru I Dywizji Pancernej w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Skweru I Dywizji Pancernej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, położonego na terenie objętym ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków decyzjami nr 459 z dn. 1 lipca 1965 r. oraz nr A-828 z dn. 15 marca 1967 r. a także na obszarze historycznego zespołu miasta z traktem królewskim i Wilanowem uznanym zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 września 1994 r. za pomnik historii (M.P. 1994 r., Nr 50, poz. 423), w zakresie obejmującym remont nawierzchni ulicy Rybaki i alejek parkowych, wykonanie otoczenia zespołu fontann, wymiana oświetlenia parkowego, wykonanie iluminacji (drzewa, mur klasztoru), realizacja projektu gospodarki zielenią i projektu zieleni oraz wymiana elementów małej architektury. Wszystkie te prace muszą być realizowane w koordynacji z wykonawcą zespołu fontann, gdyż obiekty te będą powstawać wyprzedzająco. Zakres robót: - wykonanie nawierzchni ze szlachetnej kostki betonowej (ok. 9000 m2), nawierzchni z mieszanki HanseGrand (ok. 900 m2) oraz nawierzchni z kostki kamiennej z odzysku (ok. 650 m2). W ramach robót towarzyszących należy przestawić dwa pomniki - niewielkie głazy (ok. 1 m3 każdy). - wykonanie oświetlenia parkowego w ilości 32 szt. opraw na słupach stalowych, oświetlenia ogrodowego w postaci pachołków w ilości 78 szt. oraz oświetlenia iluminacyjnego i dekoracyjnego w ilości 75 szt. reflektorów wraz z ułożeniem linii kablowych w rurach ochronnych (ok. 3500 mb). - przesadzenie 10 szt. drzew starszych w obrębie przedmiotowego skweru, posadzenie 20 szt. drzew w tym 3 szt. drzew starszych, założenie ok. 773 m2 rabat bylinowych oraz wykonanie ok. 1,5 ha trawników. W ramach robót związanych z utrzymaniem zieleni należy również dokonać przełożenia fragmentu sieci zraszającej (ok. 540 mb). - dostawa i montaż ławek oraz koszy na śmieci. Przedmiot zamówienia przedstawiono w następujących załączonych do SIWZ załącznikach: - wzór kosztorysu stanowiący załącznik Nr 10 do SIWZ, - projekt budowlano - wykonawczy stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik Nr 12 do SIWZ. Wykonawca powinien udzielić gwarancji na okres: - roboty budowlano - montażowe (nawierzchnie drogowe, ułożenie kabli, montaż latarni, przestawienie pomników) i użyte materiały betonowe - 60 miesięcy, - latarnie parkowe stalowe - 60 miesięcy, - kable oświetleniowe, oprawy oświetlenia parkowego, oprawy oświetlenia ogrodowego i reflektory - 12 miesięcy, - roboty ogrodnicze i materiał roślinny (krzewy, byliny) - 12 miesięcy, - nowoposadzone drzewa - 36 miesięcy, - przesadzone drzewa - 36 miesięcy. Wykonawca w okresie gwarancji udzielonej na nowoposadzone oraz przesadzone drzewa zobowiązany jest do ich należytej pielęgnacji gwarantującej zachowanie nowoposadzonych oraz przesadzonych drzew w dobrej kondycji, co od drugiego roku po odbiorze końcowym będzie przedmiotem odrębnego zlecenia, w ramach zamówień uzupełniających. Od zachowania żywotności nowoposadzonych drzew w ilości 20 szt. zależy umorzenie opłaty naliczonej za wcześniejsze wycinki w kwocie 649 760,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 100 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach