Przetargi.pl
WYKONANIE MODERNIZACJI BUDYNKU PLEBANI Z PUNKTEM KATECHETYCZNYM ORAZ WYKONANIE INSTALACJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKU KOŚCIOŁA

Parafia Kościoła Starokatolickiego Mariawitów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Traugutta 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 758 24 94 , fax. 025 758 24 94
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Kościoła Starokatolickiego Mariawitów
    ul. Traugutta 17 17
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 758 24 94, fax. 025 758 24 94
    REGON: 71237249500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE MODERNIZACJI BUDYNKU PLEBANI Z PUNKTEM KATECHETYCZNYM ORAZ WYKONANIE INSTALACJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKU KOŚCIOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (okna z PCV, drzwi balkonowe z PCV, parapety wewnętrzne z konglomeratu i drzwi wejściowe do budynku plebani), a także wymiana pokrycia dachowego i wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych i tynku cienkowarstwowego na budynku plebani. Dodatkowo należy wykonać instalację wewnętrzną i zewnętrzną gazu ziemnego do budynku Kościoła Mariawickiego w Mińsku Mazowieckim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie obowiązuje wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy - PZP; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; c) złożyli w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami); W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty, należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz co najmniej 2 wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) z należytą starannością robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 200.000,00 zł. netto każda, polegające na wykonaniu termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Dokumenty i oświadczenia mogą być przedłożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Jeżeli oferta będzie składana przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Do złożenia ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wyżej wymienione wymagania, na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Ocena dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa od 20, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 20 Wykonawców, którzy wykażą się największą wartością wykonanych robót budowlanych (tj. wykonanych robót termomodernizacyjnych). W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 20 wniosków, z uwagi na to, że dwa lub więcej wniosków zawiera taką samą wartość wykonanych zamówień, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość zamówień będzie najwyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert /w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami/; 3) wykaz co najmniej 2 wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) z należytą starannością robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 200.000,00 zł. netto każda, polegające na wykonaniu termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach