Przetargi.pl
Wykonanie miejsca rekreacji łącznie z wiatrołapem oraz zejściem do miejsca rekreacji na obszarze zlokalizowanym w bezpośrednim otoczeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju (DZP/38/382-13/14)

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie miejsca rekreacji łącznie z wiatrołapem oraz zejściem do miejsca rekreacji na obszarze zlokalizowanym w bezpośrednim otoczeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju (DZP/38/382-13/14)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejsca rekreacji łącznie z wiatrołapem oraz zejściem do miejsca rekreacji na obszarze zlokalizowanym w bezpośrednim otoczeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju. Zamówienie obejmuje wykonanie terenów zielonych na powierzchni ok. 4 300 m2 - nasadzenie drzew, krzewów oraz trawy, wykonanie nowych chodników, remont istniejącej drogi, wykonanie oświetlenia terenu, placu zabaw, siłowni, ścieżki zdrowia wraz z dostawą i montażem wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych. Budowa wiatrołapu oraz przebudowa zejścia do miejsca rekreacji. Drzwi nr 1 istniejące wejściowe z holu windowego Szpitala do wiatrołapu należy wyposażyć w klamkę. Drzwi nr 2 dla osób niepełnosprawnych w wiatrołapie powinny być zamykane automatycznie w godzinach 18:00 do 7:00. W godzinach od 7:00 do 18:00 powinny być otwarte. Przedziały godzin pracy drzwi powinny być programowalne. Drzwi nr 3 w wiatrołapie należy wyposażyć w: - terminal od wewnątrz - zadania urządzenia: rejestracja wyjść RCP /rejestracja czasu pracy/ oraz kontrola zamka drzwi /otwieranie za pomocą aktualnych dyskietek systemu RCP Szpitala/; - czytnik od zewnątrz - zadania urządzenia: rejestracja wejść RCP oraz kontrola zamka drzwi /otwieranie za pomocą aktualnych dyskietek systemu RCP Szpitala/; czytnik powinen umożliwiać otwarcie drzwi za pomocą kodu PIN; urządzenie powinno być przystosowane do pracy na zewnątrz budynku; drzwi automatycznie zamknięte w godzinach 18:00 do 7:00; w godzinach 7:00 do 18:00 powinny być otwarte; przedziały godzin pracy drzwi powinny być programowalne. W wiatrołapie należy zamontować kamerę do fotorejestracji wchodzących i wychodzących. Wszystkie urządzenia powinny komunikować się z siecią komputerową Szpitala. Podłączenie należy wykonać za pomocą kabla UTP kat. 6, który należy doprowadzić poprzez pomieszczenia piwnicy do wnęki elektrycznej znajdującej się na I piętrze części wysokiej budynku. Szczegółowy zakres zamówienia opisują: 1) Projekt Budowlano - Wykonawczy - Miejsce rekreacji na obszarze ok. 0,5 ha zlokalizowanym w bezpośrednim otoczeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju przy Al. Jana Pawła II 7 Branża: zagospodarowanie terenu, architektoniczno - budowlana, sieci elektryczne - oświetlenie terenu, droga wewnętrzna, parking, chodniki. 2) Projekt Budowlano - Wykonawczy - Budowa wiatrołapu oraz przebudowa zejścia do miejsca rekreacji dla obiektu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju przy Al. Jana Pawła II 7 Branża: zagospodarowanie terenu, architektoniczno - budowlana, konstrukcyjna, instalacji elektrycznych. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. miejsca rekreacji w branżach architektoniczno - budowlanej oraz konstrukcyjnej. 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. miejsca rekreacji w branży elektrycznej. 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. miejsca rekreacji w branży droga wewnętrzna, parkingi i chodniki. 6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. wiatrołapu oraz zejścia do miejsca rekreacji w branżach architektoniczno - budowlanej oraz konstrukcyjnej. 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. wiatrołapu oraz zejścia do miejsca rekreacji w branży elektrycznej. W przypadku zaoferowania urządzeń /rozwiązań/ równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej Wykonawca do oferty dołączy karty techniczne z opisem parametrów tych urządzeń. Wielofunkcyjne urządzenia rekreacyjne powinny spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 i posiadać certyfikat zgodności z normami wydany przez jednostkę akredytowaną do spraw certyfikacji /dołączyć do oferty/. Konstrukcje wykonane ze stali wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych powinny być zabezpieczone antykorozyjnie przez ocynkowanie i malowane proszkowo. Nawierzchnie elastyczne pod urządzenia zabawowe powinny mieć atest Państwowego Zakładu Higieny /dołączyć do ofert/. Oprócz robót zasadniczych, określonych w dokumentacji w pkt 3.8. SIWZ, Wykonawca zabezpieczy wykonanie na własny koszt następujących prac: 1) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych; 2) wykonanie innych nie wymienionych wyżej, a limitujących wykonanie inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o projekty budowlano - wykonawcze, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikację istotnych warunków zamówienia. Przedmiary robót mają wyłącznie charakter poglądowy. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych umową wymagane właściwymi przepisami, wykwalifikowanych pracowników oraz odpowiednie środki techniczne potrzebne do realizacji umowy. Szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy Zamawiający oraz Wykonawca ustalą po podpisaniu umowy. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm./; 2) innych aktów prawnych aktualnie obowiązujących. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 68 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przypadku złożenia oferty Wykonawca zobowązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w kwocie: 26 670,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach