Przetargi.pl
Wykonanie małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w ramach projektu: Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim

Gmina Mełgiew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-007 Mełgiew, ul. Partyzancka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 460 57 00 , fax. 81 460 57 90
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
    ul. Partyzancka 2 2
    21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. 81 460 57 00, fax. 81 460 57 90
    REGON: 43101958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmelgiew.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w ramach projektu: Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w ramach projektu pn.: Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim, składające się z 2 niezależnych części. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na terenie 2 gmin partnerskich realizujących projekt pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim, zgodnie z poniższym podziałem na części: Część I - Gmina Rybczewice 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej na terenie Gminy Rybczewice w ramach projektu pn.: Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim. 2) Zakres podstawowych robót w szczególności obejmuje: a) wykonanie 10 wiat przystankowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 837, b) wykonanie obiektów małej architektury (ławki, stojaki na rowery, koszy na śmieci), c) wykonanie altany z grillem - grill betonowy o podstawie zbliżonej do kwadratowej. Wykonany z betonu klasy B30, malowany farbami do podłoży betonowych. Palenisko wykonane z betonu odpornego na temperatury do 1350 st. C. Ruszt ze stali nierdzewnej, odpornej na wilgoć i wysokie temperatury z rączkami umożliwiającymi wyciągnięcie znad paleniska. Montaż przez postawienie, d) wykonanie fontanny, e) wykonanie oświetlenia; f) wykonanie ścieżek spacerowych, g) wykonanie schodów terenowych, h) dostawę i montaż urządzeń zabawowych, i) dostawę i montaż urządzeń siłowni terenowej, j) zagospodarowanie obszaru rekreacyjno-turystycznego w tym m.in: renowacja zabytkowej bramy, wykonanie ogrodzenia, wykonanie terenów zielonych (wycinki, nasadzenia, trawniki), wykonanie monitoringu, dostawa i montaż zestawu Piłkarzyki, dostawa i montaż stołu do gry w szachy, dostawa i montaż stołu do gry w ping-ponga, wykonanie boiska do siatkówki plażowej. k) wykonanie 3 kompletów oznakowania atrakcji turystycznych, z czego na 1 komplet oznakowania (1 tablica informacyjna), Wykonawca winien przeprowadzić procedurę formalno - prawną (np. pozwolenie na budowę, projekt organizacji ruchu dla oznakowania atrakcji tablicą, uzyskanie stosownych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie) wymaganą przy montażu tablic oraz ich montaż w uzgodnionych z Zamawiającym lokalizacjach. 3) Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ). Przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy. 4) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623 ze zm.) i ustawie Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ dotyczy wiat przystankowych, załącznik nr 1b do SIWZ dotyczy pozostałych elementów. Część II - Gmina Gorzków 1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w ramach projektu: Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim, w Gorzkowie - Osadzie w następującym zakresie: zaprojektowanie i wykonanie nawierzchni utwardzonej, budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 842, stworzenie miejsc, które w odpowiednie dni tygodnia pełniłyby funkcję handlową, usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą energetyczną i teleinformatyczną, odprowadzenie wód opadowych, usunięcie ogrodzenia oraz uporządkowanie zieleni (dotyczy wyłącznie działki 486, 477/5 i 535), oraz wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w zakresie przebudowy nawierzchni placu i schodów, budowę elementów małej architektury, wykonanie nasadzeń roślin ozdobnych na dz. nr 477/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (dot. działek 486, 477/5 i 535) oraz dokumentacji projektowej (dot. działek 477/2) stanowiącej załącznik nr 1c do SIWZ. 3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub program funkcjonalno - użytkowy wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych), Część II 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych), które może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części, a w przypadku złożenia ofert na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 79 8689 0007 3000 0867 2000 0050. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium -wykonanie małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej część _ (z oznaczeniem części, na które zostaje złożona oferta. 5. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konta Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: Wadium - wykonanie małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej część _, nie otwierać przed 18 kwietnia 2016 r. godz. 12:15. Dokument musi być złożony w Urzędzie Gminy Mełgiew ul. Partyzancka 2, 21 - 007 Mełgiew pok. nr 001 do dnia 18 kwietnia 2016 r. do godz. 12.00. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 18 kwietnia 2016 r. do godz. 12:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data zaksięgowania środków na rachunku bankowym Zamawiającego). 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem VIII.1 SIWZ - są wykluczeni. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmelgiew.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach