Przetargi.pl
WYKONANIE ŁAWEK I KOSZY NA ŚMIECI PRZY ŚCIEŻKACH PRZYPAŁACOWEGO ZESPOŁU PARKOWEGO W ŻAGANIU

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4771040 , fax. 68 4771017
  • Data zamieszczenia: 2015-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4771040, fax. 68 4771017
    REGON: 00052679400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ŁAWEK I KOSZY NA ŚMIECI PRZY ŚCIEŻKACH PRZYPAŁACOWEGO ZESPOŁU PARKOWEGO W ŻAGANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotów malej architektury- ławek typ A-1 i typ B i koszy na śmieci, w kolorze białym, wykonanie fundamentowania wraz z montażem przy ścieżkach parkowych w Przypałacowym Zespole Parkowym w Żaganiu. Rozmieszczenie ławek oraz koszy zgodnie z projektem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik do opracowanego projektu zamiennego. 3 2. Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia : 1. Nieruchomość o numerze ewidencyjnym nr 799 znajduje się na terenie zespołu pałacowo- parkowego w miejscowości Żagań, wpisanym do rejestru zabytków pod nr L-116/1-3/A(3217) Strefa Ochrony Konserwatorskiej. 2. Zgodnie z decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : ZN.5142.25.2015 [mŻag] z dnia 6 maja 2015 r. oraz zmianą decyzji LWKZ znak ZN.5142.25.2015 [mŻag] 1 z dnia 12 czerwca 2015 r. nałożony został obowiązek wykonania: 1) konstrukcji ławek z profili stalowych, zamkniętych ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze białym, 2) siedzisko z desek jesionowych 60x40 mm, malowanych w kolorze białym, 3) kosze na śmieci o konstrukcji i wyglądzie zbliżonym do ławek drewnianych - szczebliny drewniane malowane na biało- zgodnym ze schematem proponowanego kosza parkowego na śmieci lub równoważnym. 3. Zakres prac w szczególności obejmuje : Roboty budowlane polegające na : 1) demontażu ławek żelbetowo-drewnianych wraz z utylizacją -27 szt., Przygotowaniu miejsca pod montaż nowych ławek i koszy 2) roboty ziemne (wykopy pod fundamenty ławek i koszy - 15,37 m3 3) wykonanie stóp fundamentowych betonowych (stożkowych) B-20 pod ławki - 9,00 m3 4) wykonanie stóp fundamentowych betonowych (stożkowych) B-20 pod kosze- 1,20 m3 5) dostawa i montaż koszy na śmieci - 40 szt. 6) dostawa i montaż ławki parkowej z oparciem typ A-1 - 70 kpl. 7) dostawa i montaż ławki parkowej typ B - 11 kpl. 8) ręczne zasypywanie wykopów - 11,68 m3 9) ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.-III - 3,60 m3 10) wykonanie trawników parkowych siewem na gruncie kat. I-III bez nawożenia - 0,033 ha 11) wywóz ziemi sam. samowyładowczymi na odl. do 1,00 km grunt kat. I-II - 3,60 m3 12) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi za każdy nast. 1 km -3,60 m3 Nadzór archeologiczny 4. Zgodnie z decyzjami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ZN.5142.25.2015 z dnia 6 maja 2015 r. oraz zmianą decyzji znak ZN.5142.25.2015 z dnia 15 czerwca 2015 r. Roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze. 5. Stosownie do § 15 ust.2 pkt 1,3,i 5 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987 z późn. zm., Wykonawca jest zobowiązany z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym do : - zawiadomienia Inwestora o planowanym terminie rozpoczęcia zakończenia wskazanych prac i robót budowlanych, - niezwłocznego zawiadomienia o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w kracie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót budowlanych , - podjęcia innych działań, które zapobiegają uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku. 6. Po wstępnym rozmieszczeniu ławek w terenie (przed wykonaniem fundamentów należy wezwać nadzór konserwatorski oraz przedstawiciela LWKZ w celu ostatecznego potwierdzenia lokalizacji. 7. Jeżeli podczas prac ziemnych zostanie odkryty przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem, należy wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczyć go przy użyciu dostępnych środków oraz miejsce jego odkrycia i zawiadomić Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Inwestora. 8. Stosownie do § 15 ust.2 pkt 4 Rozporządzenia o którym mowa w punkcie 3.2.5, na prowadzone prace nałożony został obowiązek dokonania odbioru końcowego z udziałem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 9. Roboty należy realizować zgodnie z opracowaną dokumentacją budowlaną w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz ochronę środowiska. Uwaga! Załączony do SIWZ przedmiar robót jest wyłącznie dokumentem pomocniczym dla Wykonawcy w celu zapoznania się z wielkością przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Przy wykonywaniu robót, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania, wg przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 sierpnia 1998 r. w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z 1998 r. z poźn.zm.). 11. Kierownik budowy jest zobowiązany prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zwierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach